2012-12-19, 17:13
Medlem
Flash-Gordons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monki89
http://statigr.am/p/334687621843345632_254058159

Är detta hennes syrra måntro? kolla vad det står för info till bilden

Är det där Jovana? Eller den andra systern (som enl uppgift inte var den som slagits)
Citera
Medlem
Hinner inte läsa alla 350 sidor, kan någon sammanfatta lite?
Är det bara invandrar tjejer/killar som blivit uthängda?

Vilken typ av ungdom är det som bråkar på gatorna?

VET man vem som skrivit på instagram? eller tror man och antar bara?
Citera
Medlem
Alltså, hur svårt ska det vara att få fram namnen på, dels hon som blev nedslagen, dels de som gjorde det? Det går märkligt långsamt för att vara FB.
Citera
2012-12-19, 17:14
Medlem
Rambovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Lite töntigt av dig faktiskt.

Fått mer information från göteborgare nu att tydligen har flera passat på att råna folk och begå inbrott i bilar mitt i allt.

När jag filmade så var det en grabb som sa till mig att sluta filma annars skulle han ta min kamera ifrån mig, mitt svar på det var: Nej det skall du inte, det är min kamera
Citera
Medlem
denisehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
http://www.facebook.com/felicialinneaidalundh
Yes! Jag kan se hennes vänner.... och det jag ser nu är att hon är bara vän med en Cornelia vars facebook är http://www.facebook.com/cornelia.noren.9 som också Gina är kompis med.
Senast redigerad av deniseh 2012-12-19 kl. 17:19.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.C.
Skulle vilja ha namnet på muslimaset....

Det skulle vara mycket önskvärt... SÄPO borde t.om vara intresserade annars kan vi lägga ner den organisationen.
Citera
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceptut
Spelar ingen roll, de utnyttjar situationer som kan liknas vid kaos för att värva medlemmar.
Medlemmarna dem värvar är folk som gärna ställer till med kaos igen och det kommer dem få erfara på deras demonstration.

Jaha, okej. Jag tycker absolut det spelar roll att och hur politiska krafter intervenerar i det som nu händer i Göteborg - vare sig vi talar om AFA, RS, SMR eller SD. Om du inte tycker det spelar roll är det upp till dig.
Citera
2012-12-19, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darwar
"den" var nog ett tiotal invandrare, har du aldrig varit utanför Södermalm? Svenskhatet är extremt stort i dagens Sverige, pratas om rasism och diskriminering mot invandrare, men personer som får utstå mest hat idag är vita svenskar, och det nämns aldrig.

+1, och sen skyller dom på utanförskap när dom själva väljer att bosätta sig i närheten av personer från samma kultur. Precis som de flesta av oss svenskar skulle göra vid en ev flytt.

Eller så är bortförklaringen att det är dåliga förhållanden i hemmet och att dom inte får pengar. Fast i själva verket får dom mer pengar av att vara hemma än att jobba.. Jobbar du på en pizzeria fifflar du med skatten, byter ägare varje månad (på pappret).

Nämner man något av detta blir man en rasist, det är någon försvars mekanism som är enkel att spela om det skulle bli för jobbigt att lyssna.

Flyttar du till något arab land lär du anpassa dig efter deras kultur, kvinnorna kan tvingas bära slöja osv. Här i Sverige ska vi anpassa oss efter nysvenskar.

Mvh
Citera
2012-12-19, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sabelfelt
Alltså, hur svårt ska det vara att få fram namnen på, dels hon som blev nedslagen, dels de som gjorde det? Det går märkligt långsamt för att vara FB.

kanske för att folk gör precis som du.. sitter med armarna i kors och förväntar sig "flashbackmagi"?

contriboot eller tyst idjuoot
Citera
2012-12-19, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
http://www.facebook.com/mathildasbebbe?fref=ts

Samma person, yes?

Står på hennes description på insta att hon är svensk-chilenska.

Tror inte det, fanns en annan här i flashback som länkade till hennes fb
Citera
2012-12-19, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jaha, okej. Jag tycker absolut det spelar roll att och hur politiska krafter intervenerar i det som nu händer i Göteborg - vare sig vi talar om AFA, RS, SMR eller SD. Om du inte tycker det spelar roll är det upp till dig.

Missuppfattade bara din poäng i första inlägget, ber om ursäkt för det.
Står på samma sida som dig.
Citera
2012-12-19, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
kanske för att folk gör precis som du.. sitter med armarna i kors och förväntar sig "flashbackmagi"?

contriboot eller tyst idjuoot

Det är väl för faan det jag gjort?! Kanske hade varit trevligt med lite hjälp från folk som bor i gbg! fakkhövve
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in