2012-12-20, 14:44
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Djuren fick vittring efter blod. De flesta skriver att hon var helt oskyldig. Det är också intressant att se att hon är svensk och runt 50 mörkhudingar, pedofildyrkare och svartskallar hoppade på henne medans några mulatter stod fnissandes bredvid och filmade.

http://www.youtube.com/watch?v=QNVNbe6Upk4

"14(!!!!!) bast blev nerslagen till marken, sparkad på & sen hoppade 2 av de icke svenska killarna jämfota på hennes huvud!"

Menar du Emma här? Emma ska i alla fall vara 16år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av random
Jag hittade en grupp på facebook som heter Gbgsorre -> http://www.facebook.com/pages/Gbgsorre/525491007475787

Detta verkar ju inte ha att göra med ämnet i fråga
Citera
Medlem
VitNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Ja, det är möjligt. Hoppade precis in i tråden så skäms på mig i så fall.

Hur ser situationen ut rent allmänt i Göteborg för tillfället? Om vi bortser från den uppenbara julstressen och allt som hör till. Är atmosfären annorlunda? Är stämningen bitter? Dör folk på gatorna?

Jag bor tillfälligt hos en vän utanför stan så är sugen på att veta hur det ligger till.

Vad tror du själv ? 20-25 arga 15åringar yrar runt. 100+ andra 15åringar hänger på för att titta. Om du kollat streamsen som ligger i tråden så ser du att det knappast var speciellt allvarligt.

Mycket uppståndelse om väldigt lite. På 70-talet hade de riktiga kravaller där folk slogs med kniv och grejer.
Citera
2012-12-20, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Djuren fick vittring efter blod. De flesta skriver att hon var helt oskyldig. Det är också intressant att se att hon är svensk och runt 50 mörkhudingar, pedofildyrkare och svartskallar hoppade på henne medans några mulatter stod fnissandes bredvid och filmade.

http://www.youtube.com/watch?v=QNVNbe6Upk4

"14(!!!!!) bast blev nerslagen till marken, sparkad på & sen hoppade 2 av de icke svenska killarna jämfota på hennes huvud!"

Det är ju bara "babbar" på filmen? Finns det inga svenska ungdomar kvar i Gbg eller är det enkla förklarningen att svenska ungdomar inte är djur?
Citera
2012-12-20, 14:46
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 19StoltSvensk84
Var det vid 16 revolutionen skulle vara eller va det 18?

Står fel i sammanfattning, mitt fel. Det är imorgon 18.00 Revolutionen mot polisbrutalitet ska genomföras.
Citera
2012-12-20, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Står fel i sammanfattning, mitt fel. Det är imorgon 18.00 Revolutionen mot polisbrutalitet ska genomföras.

Vad är det för töntar som skall genomföra den då? Babbar? Vänstern? AFA?
Citera
2012-12-20, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Är det inte demonstration för det här med instagram historian?
Citera
2012-12-20, 14:51
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastrovious
Är det inte demonstration för det här med instagram historian?

Jo, en demonstration ska genomföras idag vid 16-tiden. Fast han frågade om revolutionen och inte demonstrationen
Citera
2012-12-20, 14:54
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitNeger
Vad tror du själv ? 20-25 arga 15åringar yrar runt. 100+ andra 15åringar hänger på för att titta. Om du kollat streamsen som ligger i tråden så ser du att det knappast var speciellt allvarligt.

Mycket uppståndelse om väldigt lite. På 70-talet hade de riktiga kravaller där folk slogs med kniv och grejer.

Jag har tittat och det ser inte allvarligt ut, nej. Det hindrar ju dock inte folk från att gå runt och vara skitnödiga. Tanter som hoppar vid ljudet av bildörrar som stängs, kids med luvan lite väl långt nerdragen.

Det var mer sånt jag tänkte på.
Citera
2012-12-20, 14:55
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisse1980
Det är ju bara "babbar" på filmen? Finns det inga svenska ungdomar kvar i Gbg eller är det enkla förklarningen att svenska ungdomar inte är djur?
Nu är jag varken ungdom eller bor i gbg,men har läste en hel del inlägg här där det skrivas att "svenskar är fega" mm.
Om inläggen syftar på att vi svenskar inte är ute och slåss kan jag säga att de flesta svenskar inte är på samma bedrövliga apnivå som berikarna,därför är det nog inte många svenskar på filmerna.
Citera
2012-12-20, 14:56
Medlem
Völunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjelvefan
"Flashback.org

Vi trodde på dig från första början!

MvH
Flashback Forum"

Undra på att folk ser Flashback forum som en enhet som tycker ungefär likadant, "vi" gör det ju själva. Har väl varit rätt blandat även om fler och fler har börjat tro henne.

Skulle inte förvåna mig för fem öre om hon eller någon vän till henne skrev det själv. Har ytterst svårt att tänka mig att en medlem skulle kunna ta på sig att tala för ett enorm forum, och dessutom avsluta inlägget med "MVH, Flashback Forum". Låter väl inte riktigt Flashback-anda?

Skrev ett kort och koncist svar där kontentan var att FB´are snarare är ute efter att gräva fram sanningen utan fabricerade fakta och vinklade medier. Såklart blev kommentaren inte godkänd. Det har i alla fall publicerats kommentarer som skrev efter att jag skrev min.

Verkar som om hon godkänner de kommentarer som gör att hon framstår som ett oskyldig lamm...
Citera
2012-12-20, 14:56
Avslutad
Egentligen ganska missvisande att kalla dessa händelser "upplopp" och dylikt, jämför till exempel med 2001, verkligen ingenting i jämförelse. För den som glömt: http://www.youtube.com/watch?v=yPjMs4VFa9g

Men skitungarna tycker väl att det är tufft att de uppmärksammats i de stora medierna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in