2012-12-19, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flamesdragon
Trodde det var "naken" bilder som aftonhoran skriver ju :O ! sådant här är bara löjligt att bli sur över

Det har aldrig varit tal om nakenbilder i detta fallet. Det var som jag skrev innan och som har länkats 100 gånger i tråden: En bild på tjej, oftast nysvensk med bildtext under. Dvs inga nakenbilder utan vanliga fjortisbilder. Det är den överdrivna ihopljugna bildtexten alla reagerar på.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av epik
Korrekt. Flera stora familjer och mäktiga familjer är upprörda på grund utav att medlemmar från familjen har blivit uthängda, skulle inte förvåna mig om hon dödades

En undran, vilka är dessa familjer?
Citera
Medlem
Har de verifierat GM?
Citera
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Enligt TV4-nyheterna finns Merima brkovic, som är misstänkt för att ha startat första instagramkontot, för tillfället på hemlig ort på grund av hotbilden mot henne.

Någon som har en susning var i landet de befinner sig?

Var visst folk utanför deras bostad tidigare inatt / idag, hur är läget där nu har det varit folk utanför deras bostad under dagen också, har någon skadegörelse i så fall skett?
Citera
2012-12-19, 19:08
Medlem
Raizans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
En undran, vilka är dessa familjer?

Familjer med minst 8-12 barn antar jag
Citera
2012-12-19, 19:08
Medlem
Kommer detta o sprida sig till andra städer?
Citera
2012-12-19, 19:09
Medlem
Men kul att se vad aftonhoran har att gå ut med ! om det är sant eller ej , tror faktiskt inte 12 åriga brudar gör sådant , så skulle gärna se bevis på om dem har rätt eller ej

Citat:
Ursprungligen postat av Flash-Gordon
Det som lagts ut idag är tydligen naket (på småungar )
Citera
2012-12-19, 19:09
Medlem
JasonVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindgasm
ungdomarna har ju knappast betalat skatt, barnbidrag är ej skattepliktig inkomst....

Idioterna som härjar kan man knappast skydda med hedern i behåll

P.S.Du har konverserat med en idiot som inte fattar detta med att göra rätt för sig,"han" tycker mer synd om rattfyllon än om de som blir ihjälkörda,säger en del om personen i fråga.
Citera
2012-12-19, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flash-Gordon
Det som lagts ut idag är tydligen naket (på småungar )
Det är ju i så fall ett par snäpp värre för både de som har blivit exponerade och de som publicerade materialet, om de blir påkomna med att ha gjort det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Kommer detta o sprida sig till andra städer?

Orolig för att hamna på en av dessa sidor?

Det har det väl förövrigt redan gjort har jag för mig om. Om du menar själva outande av dessa "orrar"
Citera
Medlem
Waldschrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Det har aldrig varit tal om nakenbilder i detta fallet. Det var som jag skrev innan och som har länkats 100 gånger i tråden: En bild på tjej, oftast nysvensk med bildtext under. Dvs inga nakenbilder utan vanliga fjortisbilder. Det är den överdrivna ihopljugna bildtexten alla reagerar på.

Inte på "gbgorrar" men det ska enligt DN ha funnits en instagramsida från Ulricehamn med helnakenbilder.
Citera
2012-12-19, 19:11
Medlem
Viewts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zahzah
Här har ni mina herrar!
http://i.imgur.com/0lwuV.jpg

Edit; haha glömde länken

Vilka bilder pratar aftonbladet om här?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15957736.ab
Citera