2012-12-19, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
På derbyn använder dem rejält övervåld, varje gång. Folk som skjuter raketer och misshandlar folk på öppen gata är väll lite värre än folk som vill ut från en arena? Vill inte gå för långt OT men polisen hanterar den här situationen uruselt. Nu kan blattarna sitta och röka braj i sin trappuppgång och se detta som en vist. Dem skapade kaos och inget hände. Nånstans måste vi dra gränsen för vad som är ett acceptabelt beteende i detta land. Tycker inte du det?

Detta handlar inte om några kränkningar på internet. Det handlar om blattar och deras beteende. Förståndiga människor gör inte såhär.

Jag var på plats idag och såg ingen misshandel, vad jag såg var ungdomar som har alldeles för stor fritid och därför drar sig till sånt här. Vi snackar 13-17 åringar som skjuter raketer
Citera
Medlem
Citat:
Ja de har inte alla åsnor i hagen helt klart. De tar alla möjligheter de får till att vara våldsamma. Folk som inte ens har med saken att göra kommer ju för att en kompis kompis kusins vitamin blivit kränkt på en hemsida. Drar paralleller till deras förlorarländer där de använder karikatyrer och annat trams som anledning att få spränga ambassader och våldta västerländska journalister. Osv osv. Det är i deras natur, dags för oss att förstå våra skillnader.
japp rita av en snubbe samt sprida dynga om tjejer är det värsta som finns tydligen

men vafan det här är ju skåpmat för dagens tjejer, att baktala någon annan är väl deras favoritgren
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luko
Hon ska ha överrumplats ner av en kille med vita jeans, enligt filmen som är upplagd.
Jag är medveten om det! Ville bara inte att folk skulle få uppfattningen att hon trillat!
Citera
Medlem
zemfiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duramater
Herregud, dummare orre får man leta efter

Fosterbarn. Kan ligga eventuell diagnos bakom och sannerligen ngn sorts problematik inom den riktiga familjen.
Citera
Medlem
Flash-Gordons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingKidd
Har vi några uppgifter om Gabriella Du Vet Stravovichs syster? Hon är tydligen en utav dom som sparkade sönder den tjejen på videon som blir påhoppad av 50+ människor.

Här är Gabriellas facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=100003466911064&fref=ts

Någon form av jugge. Troligen bosnier med tanke på att pedofilgudens moral rinner friskt i hennes ådror.

Hon har ett annat namn hon använder oxå:

Gabriella Sundin.

Finns länkar till flera bloggar om du backar lite.

Hennes syster har oxå blivit outad om du letar lite
Citera
Medlem
Är helt säker på att detta är en reklamkampanj för Kik!
Citera
2012-12-19, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Att några säger hora kanske inte är ett stort problem för samhället. När det kommer till kapitalismen så blir tjejer sexobjekt och tjejer fotoshop:as sönder, vilket förvrider synen på kvinnor. Du tror inte det har ett större påverkan på samhället?

Ser ingen som helst logik i denna sk samhällsanalys. Att människor åtrår varandra och att vi hållt individer som "sexobjekt" är något som skett i årtusenden. Att detta skulle vara kapitalismens fel är historiskt, socialt och intellektuellt underkänt.

Jag vill minnas att Ung Vänster hade stora problem med att man internt hade sina egna problem med att utpeka visa individer som "horor" som kom upp sig i hierarkin sängvägen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown325
Helt otrolig nivå på denna tråden.

Någon som kan ge en konstruktiv sammanfattning på ny fakta som tillkommit under dagen så jag slipper läsa igenom +150 sidor av natten/dagens svammel?

Inget direkt upphetsande... Försök till flaggbränning, 17 omhändertagna och 1 gripen.
Citera
Medlem
8-digits avatar
Citat:
Detta handlar inte om några kränkningar på internet. Det handlar om blattar och deras beteende. Förståndiga människor gör inte såhär.
Tänkte väl att det var precis något sådant ja.
Svenskar gör aldrig upplopp eller ställer till med rabalder.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbcbcb
Jag var på plats idag och såg ingen misshandel, vad jag såg var ungdomar som har alldeles för stor fritid och därför drar sig till sånt här. Vi snackar 13-17 åringar som skjuter raketer

Jag vet inte vad som hände vid den andra lynchmobssamlingen. Förutom att det var den andra på två dagar.
Citera
2012-12-19, 16:21
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
En 17-årig flicka anklagas för att vara den som startade vågen av hat, förtal och rykten bland skolungdomar i Göteborg.
I går stormade hundratals ungdomar gymnasieskolan som flickan går i, idag rustade polisen för nya upplopp i Göteborg.
– Vi har avlägsnat eller omhändertagit ett 20-tal ungdomar, säger Ulla Brehm vid polisen i Göteborg.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15953354.ab
Citera
2012-12-19, 16:21
Medlem
Flash-Gordons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde90
Hon Gabriella. Vad är hennes roll i detta? Förstår inte.

https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F2zf4vf4 .png

Hon har skrivit likn saker på en av bloggarna åsså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in