2012-12-19, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thepassenger413
Är en click som står med huvtröjor och adidas byxor som hänger mot the rover ! Har inte riktigt förstått vilka det är dom ska möta där eller vad dom har för syfte däremot!
Har du möjlighet att slänga upp en bild på hur det ser ut där nu?
Citera
2012-12-19, 11:45
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oneflew
Det mest komiska i det hela är ju Gina (eller vad hon nu heter) på instagram som skriver om hur man måste vidta åtgärder för det inte är kul att bli uthängd. Genom att blossa upp hela grejen bidrar ju hon bara själv till spridningen. Patetiska människa

Indeed. Är det ens säkert att Gina, Felicia och Cornelia själva blivit uthängda i gruppen? Vilka jubelidioter dom är alla tre. Skrämmande.
Citera
2012-12-19, 11:46
Medlem
Van-Hedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anglar
Jag är mamma till Felicia och SJÄLVKLART har jag pratat med henne och kommer att göra det MÅNGA ggr till, så lätt kommer hon inte undan!!!
Hon ska veta allvaret i det som hon har gjort, med det ger inte en annan person rätt att kalla henne och hennes kompis rasistiska nedvärderingar.
Det är BARN vi pratar om 13 och 14 år!

Hoppas att du går ner med henne till polisstationen, tyvärrr det enda rätta. Ett grovt brott hon begått. Har kostat och kommer kosta samhället otroligt mycket pengar, hoppas du är medveten om det.
Senast redigerad av Van-Heden 2012-12-19 kl. 11:51.
Citera
2012-12-19, 11:47
Medlem
tquixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thepassenger413
Är en click som står med huvtröjor och adidas byxor som hänger mot the rover ! Har inte riktigt förstått vilka det är dom ska möta där eller vad dom har för syfte däremot!

Det finns i stort sett inget de ska möta, förutom möjligtvis polisen haha..
Syftet är skitsamma för dom, för allt de gör är att hoppa på bilar och kasta snö på polisen mm skadegörelse.
Citera
2012-12-19, 11:48
Medlem
majkuss avatar
Citat:
Jag är mamma till Felicia och SJÄLVKLART har jag pratat med henne och kommer att göra det MÅNGA ggr till, så lätt kommer hon inte undan!!!
Hon ska veta allvaret i det som hon har gjort, med det ger inte en annan person rätt att kalla henne och hennes kompis rasistiska nedvärderingar.

Bra! Och håller helt och hållet med dig, detta forum ska inte ta till samma metoder som personerna vi kritiserar. Sakerna som skrivits till Anglar om hennes dotter är inte okej...
Citera
2012-12-19, 11:49
Medlem
Så inga 1000 pers? Skönt då finns det ju lite hopp om dagens ungdom ändå... kanske.
Citera
2012-12-19, 11:49
Medlem
Casiones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheUnity
Läste precis SvD. Såg att dem hade publicerat en ocensurerad bild på de 10-tal ungdomar som lekte allanballan igår, dessa ungdomar som även syns på videor mot den gråa polisbilen!
Ofta de gjorde? I dagstidningen isåfall? - jag kunde inte hitta dessa på SvD.se
Citera
2012-12-19, 11:50
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Du kan inte vara den vassaste kniven i lådan direkt som tar striden på ett internetforum.
Gör dig själv en tjänst och sluta läs tråden.
Du skämmer ut dig.
Logga ut och ta tag i dig själv och din dotter.
Citera
2012-12-19, 11:50
Medlem
Völunds avatar
På plats nu. Järntorget är stendött. Går mot Framtidsgymnasiet.
Citera
2012-12-19, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casione
Ofta de gjorde? I dagstidningen isåfall? - jag kunde inte hitta dessa på SvD.se
Japp! Har en bild om det är utav intresse?
Citera
2012-12-19, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemOfSkurt
Om ditt barn hade skött sig och inte varit upphov till miljonbelopp i skadegörelser hade ingen på FB brytt sig. Nu kommer våra skattepengar som är ämnade för vettiga saker gå till jävla skitsaker bara för att GBGs utlänningsbarn vill känna sig som i Green Street Hooligans. Konfiskera ungjävelns dator är en bra start till uppfortan.

Nu bryr jag mig inte det minsta om händelserna i Göteborg. Men Svenskar har ett konstigt sätt att agera när de tycker att de blir dåligt behandlade eller ser orättvisor i världen. Även om det nu är kulturberikade ungdomar som skapar en upplopsliknande situation i Göteborg så agerar de i allafall för att de tycker att man inte skall hänga ut unga tjejer som slynor på nätet det var nog rätt så många svenskar som också tycket det men svenskarna är så totalt handlingförlamade. Svenskar knyter näven i fickan och tänker..... Nu jävlar... men det händer absolut ingenting. Svenskar har ordspråket "mycket snack lite verkstad". Hur kommer det sig att svenskar helt saknar förmågan att agera? Medan invandrare Agerar iaf. Även om det inte alltid är rätt.

Nu är svensken här upprördför att våra skattepengar går till svartskallarnas huliganism som kommer kosta säg Tio miljoner kr taget i överkant. Men han tycker att det är helt ok att våra skattepengar tas ut som vinst ur vården och där snackar vi om 10tal Miljarder kr. Men skyll du på svartskallarna för att det går dåligt för sverige och för dig och för alla ursvenskar. Så länge du/ni ursvenskar knyter näven i fickan så kommer vi invandrare att agera.
Citera
2012-12-19, 11:52
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:

Men skämtar du nu? Har du inte VÄLDIGT fel fokus.
Din dotter har de senaste dagarna hetsat till upplopp för att hon blivit uthängd för saker hon uppenbarligen gjort.

Så först agerar hon på ett sätt. Blir uthängd, och då hetsar hon till upplopp.
Och du är mest upprörd över att Felicia blir kallad öknamn?

Hur står det till med dig egentligen?
Hon må vara 13-14 år. Men du som mamma, hur tänker du egentligen?

Lås in henne omedelbart på sitt rum. AGERA! Nu fortsätter hon uppvigla till brott medan du stoppar huvudet i sanden och gnäller på andra.
Ta ditt ansvar. Hon begår för guds skull brott i skrivande stund!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in