2012-12-18, 10:47
Medlem
En riktig jävla pungspark hur känslan är?
Det gör så ont så att man lägger sig i fosterställning, känns som när man ramlat och slår i knät i en sten fast det gånger 10. Åh fy fan fick ont när jag bara tänker på det.
Var med om att en polare råkade dra på en jävel på mig....
Citera
2012-12-18, 11:03
Medlem
Kroesmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hufsanator
En riktig jävla pungspark hur känslan är?
Det gör så ont så att man lägger sig i fosterställning, känns som när man ramlat och slår i knät i en sten fast det gånger 10. Åh fy fan fick ont när jag bara tänker på det.
Var med om att en polare råkade dra på en jävel på mig....
Japp, för en kort stund återgår man till det barnastadie där världen känns som en otrygg och fientlig plats och ingen tröst är god nog för att uppmärksammas.
Citera
2012-12-18, 11:10
Medlem
man tappar andan
Citera
2012-12-18, 11:12
Medlem
-Mackan-s avatar
Tänk dig att du har ett par ömma ögon, sparka sedan på dem!
Smärtan sprider sig och du blir lamslagen i allt från några sekunder till flera minuter...

Lyckligtvis kan sparkar missa, men det är fan inte kul att få något nära skrevet, man blir rätt så rädd!
Citera
2012-12-18, 11:26
Medlem
durtmeisters avatar
tänk dig en orgasm fast omvänd och ett illamående och som att du ska spy upp en del av dig själv.
Allt gott i livet försvinner under ett par minuter och allt man känner är en olustig känsla smärta och illamående som typ pulserar igenom hela kroppen från genitalier till mage sen resten.
knäsvaghet m.m.
Citera
2012-12-18, 11:31
Medlem
BrutalaFingrets avatar
Tar ungefär 10 sekunder för smärtan att nå sin topp, sen följs det av illamående.
Citera
2012-12-18, 11:35
Bannlyst
Jag fick en tennisboll i pungen en gång och då låg jag spyfärdig i fosterställning i flera timmar efteråt.

Det är fan svårt att beskriva.
Citera
2012-12-18, 11:38
Medlem
johannes Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durtmeister
tänk dig en orgasm fast omvänd och ett illamående och som att du ska spy upp en del av dig själv.
Allt gott i livet försvinner under ett par minuter och allt man känner är en olustig känsla smärta och illamående som typ pulserar igenom hela kroppen från genitalier till mage sen resten.
knäsvaghet m.m.

Typ så.

Däremot ser man ju ofta på film hur alla försök till pungspark enkelt träffar rätt och förövaren däckar. Det flesta sparkar, olyckor smällar etc ger ju inget fullträff. Mr Penis är en tålig rackare och hans kompisar glider lätt undan.
Citera
2012-12-18, 12:15
Medlem
joodass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Inte speciellt mycket faktiskt...

Because, alla är olika känsliga. Hört talats om ballbusting?
Citera
2012-12-18, 13:12
Medlem
Litteraturs avatar
Om man konverterar psykisk smärta till fysisk sådan, så känns en pungspark ungefär som en panikångest-attack.
Citera
2012-12-18, 13:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joodas
Because, alla är olika känsliga. Hört talats om ballbusting?
Jo självklart, men jag förstår fortfarande inte jämförelsen. Varför skulle en klitoris vara extra känslig för en smäll än vad andra kroppsdelar är? Det skulle ju inte fylla någon funktion. Det är väl ganska uppenbart att testiklarna är känsligare för att man reflexmässigt ska skydda dem.
Citera
2012-12-18, 14:14
Medlem
DeadBorns avatar
Det känns som orgasm utav ren jävla smärta och istället för välbefinnande så kommer illamående och ångest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in