2012-12-17, 22:01
Medlem
Shees avatar
Till att börja med, jag är också tjej.
Jag och min kille har nyligen börjat öva på det här som vi båda kom på att vi faktiskt gillar riktigt mycket.
Men till saken..

Jag kan ta den så djupt så att jag inte kan andas genom varken näsa eller mun så då måste den ju nå hyffsat långt bak. Men sen om man trycker på så känns det som det är för trångt i halsen?
Jag vet ju inte hur det ska kännas och vad som händer om man trycker på så vi har tagit det lite lugnt.

Jag vill ju kunna ta hela men just nu går det inte för det känns för trångt i halsen/svalget eller vart det nu är. Hur har det känts för er, känns det likadant och hur har ni isåfall hanterat det??

Sen undrar jag vad som händer om han kommer i halsen på mig, är det stor risk att man kräks upp allt eller kommer man knappt märka något?
Citera
2012-12-17, 22:03
Medlem
Testa "svälj ollonet" när du har snasen som djupast
Citera
2012-12-18, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shee

Sen undrar jag vad som händer om han kommer i halsen på mig, är det stor risk att man kräks upp allt eller kommer man knappt märka något?

Precis som du skriver kommer du knappt att känna något av satsen, den rinner rakt ner i matstrupen.
Konstig känsla när det blir så faktiskt, jag vill ju känna smaken och det går man ju miste om då.
Citera
2012-12-18, 11:07
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2012-12-18, 11:11
Medlem
Minxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Prince
Vad får dig att tro det? Deepthroat innebär inte att man ska få in hela ditt apskaft.

Öhm...
Jo...?
När jag ger min man deepthroat så är meningen helt klart att ta in hela så långt jag bara kan.
Hur menar du att man ska göra?
Citera
2012-12-18, 17:30
Medlem
The.Princes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minxy
Öhm...
Jo...?
När jag ger min man deepthroat så är meningen helt klart att ta in hela så långt jag bara kan.
Hur menar du att man ska göra?

Precis det du menar. Men jag har svårt o tro att du kan deepthroat'a en flaggstång. Tänk efter nu
Citera
2012-12-18, 19:45
Medlem
Shees avatar
Ska testa "svälja" när det tar emot och se om det öppnar upp på något vis. Men är tveksam till det.
Det spänner liksom runtom i halsen men det är värt ett försök!

Sen är det förstås inget måste att kunna ta in hela för oss men det vore ju ett plus,
just nu testar vi oss fram lite.
Citera
2012-12-18, 19:47
Medlem
Shees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannaG
Precis som du skriver kommer du knappt att känna något av satsen, den rinner rakt ner i matstrupen.
Konstig känsla när det blir så faktiskt, jag vill ju känna smaken och det går man ju miste om då.

Okej tycker inte det brukar smaka något alls så för min del låter det bra :P
Citera
2012-12-18, 20:57
Medlem
Minxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Prince
Precis det du menar. Men jag har svårt o tro att du kan deepthroat'a en flaggstång. Tänk efter nu

Ska man vara petig så finns det ju svärdslukare och där handlar det alltså om att få ner ett objekt som är typ 60 cm långt.
Deepthroating handlar om att ta kuken långt ner i halsen oavsett längden på kuken.
Citera
2012-12-19, 11:28
Medlem
Om man har huvudet bakåtböjt går det lättare.. och om man sträcker ut tungan lite mot underläppen/killens pung öppnas halsen. Att svälja fungerar också.
Efter ett tag bildas det ett slags mucus/slem som gör det lättare.

Vill bara påpeka att man kan få ont i halsen efteråt, typ som vid en förkylning.
Ger man deepthroat och använder munnen samtidigt kan man få lite träningsvärk i käkarna/kinderna med.

I början när jag och killen tränade på deepthroat brukade han sätta in hela och sedan hålla stilla så att jag kunde vänja mig. Dessutom drog han ut penis ibland så att jag fick möjlighet att andas.
Jättebra att din kille också är lyhörd!

Jag har också märkt att det går lättare om man gör det regelbundet.
Citera
2012-12-19, 14:50
Medlem
miniCarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannaG
Haha, eller hur!

Att lära sig deep throat är typ som att lära sig använda kontaktlinser... man försöker och försöker och det verkar helt omöjligt... sen helt plötsligt lyckas man! Och det känns awesome
Citera
2012-12-19, 19:27
Medlem
Shees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isolement
Om man har huvudet bakåtböjt går det lättare.. och om man sträcker ut tungan lite mot underläppen/killens pung öppnas halsen. Att svälja fungerar också.
Efter ett tag bildas det ett slags mucus/slem som gör det lättare.

Vill bara påpeka att man kan få ont i halsen efteråt, typ som vid en förkylning.
Ger man deepthroat och använder munnen samtidigt kan man få lite träningsvärk i käkarna/kinderna med.

I början när jag och killen tränade på deepthroat brukade han sätta in hela och sedan hålla stilla så att jag kunde vänja mig. Dessutom drog han ut penis ibland så att jag fick möjlighet att andas.
Jättebra att din kille också är lyhörd!

Jag har också märkt att det går lättare om man gör det regelbundet.

Okej kan vara bra att vara beredd på att det kan göra ont efteråt.
Jo han är lyhörd men det blir ju lätt lite upphetsande för båda så vi går för fort fram.
Kräkreflexen verkar inte vara något problem att vänja sig att hantera, läste någonstans att man ska "andas in" samtidigt som man tar in den djupt för då lurar man den reflexen. Det har funkat bra faktiskt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in