2005-12-30, 05:04
Medlem
LasVegass avatar
"Doris" såg jag för måååånga år sedan på Strandvägen. Måste varit precis då hon opererat lökarna, för hon tryckte fram dom ordentligt.
Citera
2006-01-02, 01:03
Medlem
DelForths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sagolandet
ah, det stämmer hur kom ungen in i bilden? antingen är det nån form av adoptivbarn eller så pippade harry fram en unge.

har sett harry IRL förra sommaren.

Det är ett adopterat barn får man veta i Jönssonligan Och Den Svarta Diamanten, första filmen med nämnda barn.
Citera
2006-01-02, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DelForth
Det är ett adopterat barn får man veta i Jönssonligan Och Den Svarta Diamanten, första filmen med nämnda barn.
Nej, Lillis som han kan kallas skaffade Doris innan hon träffade Harry. Han har bott hos sin pappa tills nu.
Citera
2006-01-02, 17:52
Medlem
Förresten har ju "Lilla Jönsonligan" inget att göra med dom senare. Sickan träffar ju inte Dynamit-Harry förrän han är med i Jönsonligan filmen med samma namn.

I orginal teamet så är det ju Rocky som är tredje man
Citera
2006-01-03, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Love=Fröling
Nej, Lillis som han kan kallas skaffade Doris innan hon träffade Harry. Han har bott hos sin pappa tills nu.

Jovisst, men man kan tänka sig att Harry adopterar honom.
Citera
2006-01-03, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrLinus
Förresten har ju "Lilla Jönsonligan" inget att göra med dom senare. Sickan träffar ju inte Dynamit-Harry förrän han är med i Jönsonligan filmen med samma namn.

I orginal teamet så är det ju Rocky som är tredje man

Nej Sickan verkar ha träffat Harry tidigare i Jönssonligan och Dynamit-Harry. Han ogillar ju honom redan från början vilket tyder på att dom har något förflutet tillsammans.
Citera
2007-03-06, 21:16
Medlem
vanhedens inhalator i Jönssonligan

Hej!

Jag håller på med en grej till skolan och skulle behöva veta i vilka filmer samt scener som "Vanheden" Ulf Brunnberg använder sin inhalator i Jönssonligan filmerna. Är det någon som vet om klippen eller har dem på datorn?
Tack på förhand
Citera
2007-03-06, 23:38
Medlem
Jag kan inte minnas att jag sett Vanheden använda någon inhalator i någon av Jönssonfilmerna..?
Citera
2007-03-06, 23:41
Medlem
puckots avatar
Hm. Jag har för mig att det är någon slags munspray han brukar använda? Kan det stämma? Jag minns inte heller någon inhalator.
Citera
2007-03-06, 23:42
Medlem
Menar du det där han trycker i näsan?
Citera
2007-03-06, 23:42
Medlem
666Hates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quis3r
Hej!

Jag håller på med en grej till skolan och skulle behöva veta i vilka filmer samt scener som "Vanheden" Ulf Brunnberg använder sin inhalator i Jönssonligan filmerna. Är det någon som vet om klippen eller har dem på datorn?
Tack på förhand
Det är väl sån där Vicks man hade när man va liten som han går runt och sniffar på hela tiden...
Citera
2007-03-06, 23:47
Medlem
stukas avatar
Det är väl tjack.. han är ju så jävla spattig hela tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in