2005-04-29, 00:07
Medlem
LadyTieras avatar
Jag är lite intresserad av att höra betyg från er som laddat
Citera
2005-04-29, 01:25
Medlem
General Nogis avatar
Klassiske DoD-illustratören Håkan Ackegård har en del nakna alver bland sina gallerier

http://ackegard.com/gallery/
Citera
2005-04-29, 11:36
Medlem
Dawnriders avatar
Det finns en fantastisk illustratör som gjorde elf och fantasy, hans galleri blev betal men jag lyckades övertala honom till att ge mig tillgång gratis.

Tror jag har sparat undan dom någonstans, tragiskt att jag inte kommer ihåg länk eller killens namn.

Han var helt klart i samma klass som dom som gjorde elfquest och ganska grova saker.

LT - har inte bittorrent, men kanske skaffar för att kolla in.
Citera
2005-04-30, 14:12
Bannlyst
Tecknad porr skall vara tecknad av tonnåringar (alternativt "Comic book store guy" typen av medelålders män) och utlagd på internet.
Den skall vara ful och amatörmässigt tecknad men oerhört väl GENOMARBETAD. Den skall vara tecknad av en person som är för kåt på/fixerad av motivet för att inse hur kass han(oftast) är på att teckna.
Motiven skall vara pubertala eller bara löjliga. Furries, fantasy, Rouge från x-men, eller annat hämtat från pojkfantasins förvirrade värld.
Sådant får jag aldrig nog av.
Citera
2005-04-30, 14:14
insomnias avatar
Kan väl erkänna att jag ibland blir väldigt tänd på tecknad porr. Inte i klass med Simpsons och sånt skit.

Utan välritad porr med handling osv. Ofta bättre än bilder/filmer.
Citera
2005-04-30, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

De där serierna var inte riktigt min likör men de tilltalar säkert någon annan här i tråden.
Citera
2005-04-30, 19:16
insomnias avatar
Citat:

Kollade igenom lite fort, men själva temat var en direkt hit. Gillade det jag såg skarpt.
Citera
2005-05-02, 15:18
Medlem
icys avatar
Citat:

Jag har laddat och kollat igenom det lite grann, jag är inte så intresserad av serier på det viset. Skall jag se tecknad porr så skall det vara antingen i form av film, eller enstaka bilder med humor. Om du har koll vad man kan hitta det, så hör av dig.
Citera
2006-08-24, 19:06
Medlem
Sir_knights avatar
Jag gillar det nån som vet nått mer?
Citera
2006-08-24, 19:26
Medlem
Onkel Gagels avatar
Tecknad porr kan vara helt ok, men jag är lite kräsen. God kvalité på både teckningar och story är ett måste.
Citera
2006-08-25, 11:34
Bannlyst
Tecknad porr är sådär, hentai kan vara rätt kul ibland, om det är rätt ingridienser med så att säga. Annars laddade jag ner "Fansadox Sickest" förut, och dem gillade jag.
Citera
2006-08-25, 11:51
Medlem
offe_mans avatar
Teckand porr när man ser tecknade kändisar är kul o se på inge man blir tänd på.

Housewifes at play där snackar man klass o stil. De är ngt som är lika bra som vanlig porr tror jag omjag inte överdriver
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in