2005-04-24, 16:39
Medlem
Azzars avatar
Jag vet inte hur många tecknad/3d porr som kommit fram på sista tiden, det verkar märkligt nog vara populärt. Men hur kan man gilla detta ? det kan visserligen vara roligt att titta på. Men jag blev SÅ förbannad när dom går så långt att dom blandar in simpsson familjen, såg en bild där Homer blev avsugen etc . Ni som gillar detta varför ?
Citera
2005-04-24, 16:58
Medlem
knakelibangs avatar
Jag skulle inte påstå att jag tycker det är kul med såna fula tecknade bilder på serietidnings och tvserie som har sex.

Dock kan hentai vara underhållande och upphetsande för att vad som helst kan hända och det är tecknat = på låtsas.. ingen som mår dåligt av bli deepthroatad och liknande "elaka" sexuella grejer!
Citera
2005-04-24, 17:05
Medlem
Asterixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzar
Men hur kan man gilla detta ? det kan visserligen vara roligt att titta på.

Ja, så är det för mig. Den typen av porr roar mig men jag tycker också att det är intressant.
Citat:
Men jag blev SÅ förbannad när dom går så långt att dom blandar in simpsson familjen, såg en bild där Homer blev avsugen etc
Jag förstår inte. Är det nåt att bli förbannad över?
Citera
2005-04-24, 17:07
Medlem
Damericuss avatar
Citat:
Jag vet inte hur många tecknad/3d porr som kommit fram på sista tiden, det verkar märkligt nog vara populärt. Men hur kan man gilla detta ? det kan visserligen vara roligt att titta på. Men jag blev SÅ förbannad när dom går så långt att dom blandar in simpsson familjen, såg en bild där Homer blev avsugen etc . Ni som gillar detta varför ?

Sluta titta på det om det stör dig.
Citera
2005-04-24, 17:12
Medlem
LadyTieras avatar
jag tänder på tecknad porr, men inte simpsons/smrufarna utan hentai (inte tentackelvåldtäckter) och fantasy samt riktigt porr i tecknat format av typen hoousewives at play serien.
Citera
2005-04-24, 19:13
Medlem
Tantrum_Tabulevs avatar
Jag gillar tecknad porr, men de flesta filmer ar ganska trist Hentai. Gillar mer realistiskt tecknad erotik vilket det inte verkar finna sa mycket filmer av.

Bra tecknare av erotiska serier:

Giuseppe Manunta
Noé
Milo Manara
Lignard
Alvaro

Och naturligtvis hela fantastiska "Druuna"-serien.

Vore valdigt kul om någon kan tipsa om bra tecknad porr som INTE är hentai!
Citera
2005-04-24, 20:11
Medlem
proktologens avatar
Jag har inte sett tecknad porr sedan mellanstadietiden - då var det James Fjong som var den stora idolen bland smågrabbarna i kvarteret.

YNF!

Men jag har svårt att se att jag i dag skulle gå igång på tecknad erotik oavsett format.
Citera
2005-04-24, 20:14
Medlem
Dawnriders avatar
Jag, definitift. Har ganska mycket.

Men inte direkt simpson, nä. Flickorna ovan har nämnt några bra.

Måste medge att jag även gillar en del 'fansadox'.

http://www.fansadox.com/
Citera
2005-04-26, 00:42
Medlem
Svarta vargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proktologen
Jag har inte sett tecknad porr sedan mellanstadietiden - då var det James Fjong som var den stora idolen bland smågrabbarna i kvarteret.

YNF!

Men jag har svårt att se att jag i dag skulle gå igång på tecknad erotik oavsett format.

James Fjong var det länge sedan man stötte på. YNF! En klassiker. Någon som vet om han finns kvar?
Citera
2005-04-26, 00:59
Medlem
Hooka - heys avatar
James Fjong var som sagt en legendar !

Kom de ut i egna magasin eller gick de som komiskt inslag i en riktig porrtidning? En scan eller länk mottages tacksamt.
Citera
2005-04-26, 08:08
Medlem
skalizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hooka - hey
James Fjong var som sagt en legend !

Kom de ut i egna magasin eller gick de som komiskt inslag i en riktig porrtidning? En scan eller länk mottages tacksamt.

http://www.swedish-erotica.se/series.php

sök på google så hittar du nog fler..
Citera
2005-04-26, 08:17
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hooka - hey
James Fjong var som sagt en legendar !

Han fanns i tidningen NANA (international) från mitten
av 70-talet.

Vet nån några fler länkar så posta gärna dom
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in