2012-12-16, 18:04
Medlem
Sherekhans avatar
Hej

Nej, detta är ingen skryttråd. Jag brukar inte använda kondom men gjorde det häromdagen av någon anledning, första gången jag använder kondom kan sägas (därav okunskapen). Och inte nog med att det kändes obehagligt, den lilla fan ströp junior. Klämde alltså som fasen nere mot roten och ströp blodkärlen, en positiv sak som vi både upplevde var att potensen höll sig ovanligt bra tack vare att blodet inte kunde rusa ut tror jag men det började bulta efter ett tag och det var mindre trevligt.

Min fråga till er är då om detta är standard vid kondomanvändning, jag gissar att dom ska vara hyfsat tighta för att hålla kvar den men hur pass tight?
Citera
2012-12-16, 18:10
Medlem
Så tajt behöver den inte sitta, men testa en större storlek.
Citera
2012-12-16, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherekhan
Hej

Nej, detta är ingen skryttråd. Jag brukar inte använda kondom men gjorde det häromdagen av någon anledning, första gången jag använder kondom kan sägas (därav okunskapen). Och inte nog med att det kändes obehagligt, den lilla fan ströp junior. Klämde alltså som fasen nere mot roten och ströp blodkärlen, en positiv sak som vi både upplevde var att potensen höll sig ovanligt bra tack vare att blodet inte kunde rusa ut tror jag men det började bulta efter ett tag och det var mindre trevligt.

Min fråga till er är då om detta är standard vid kondomanvändning, jag gissar att dom ska vara hyfsat tighta för att hålla kvar den men hur pass tight?

Fel storlek kanske
Citera
2012-12-16, 18:11
Medlem
Lekes avatar
Prova en större storlek. Den ska inte glida av men inte heller vara obehaglig för dig.
Citera
2012-12-16, 18:17
Medlem
ZhongNanHais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherekhan
Hej

en kondom är stor nog att trä över huvudet, så länge din kuk inte är grövre än ditt huvud borde det vara lugnt. så ja den ska sitta så...
Citera
2012-12-16, 18:19
Medlem
Zabojcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
en kondom är stor nog att trä över huvudet, så länge din kuk inte är grövre än ditt huvud borde det vara lugnt. så ja den ska sitta så...

Mer idiotiskt påstående får man leta efter,
Lillsnorre.
Citera
2012-12-16, 19:13
Medlem
ZhongNanHais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabojca
Mer idiotiskt påstående får man leta efter,
Lillsnorre.

https://www.youtube.com/watch?v=ERCpTrcmWrg
om inte det räcker så har man problem
Citera
2012-12-16, 19:43
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
https://www.youtube.com/watch?v=ERCpTrcmWrg
om inte det räcker så har man problem

hahahaha

OT hur stor balle haru
Citera
2012-12-16, 20:27
Medlem
Sherekhans avatar
Kan passa på att ge ett öppet svar till swebarb https://www.flashback.org/u74594 jag fick PM av precis som av någon anledning kände att han inte vågade svara i tråden istället

Citat:
sån tönt du e
så stor är den inte men inbilla dig gärna

Hej swebarb, jag vet inte vad skorna... eller ska jag säga kalsongerna klämmer på dig.. men inte kring skrevet iallafall förstår man eftersom du blev så upprörd att du var tvungen att skriva ett PM.

Om du läste tråden så såg du också att det var första gången jag använde kondom och undrade om det var så att det skulle klämma åt kärlen eller jag som kanske satte på den fel/köpt fel, det var frågan. Jag påstår mig inte vara storkukad för det är jag inte, det var en simpel fråga från folk mer erfarenheter av kondomer. Om det får dig att må bättre så satt den bra på längden
Citera
2012-12-21, 16:56
Medlem
Skaffa större kondom, det löser problemet. Köp 3-4 olika sorter och prova dig fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in