Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2005-04-24, 15:57
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Ok. Men då måste jag korrigera igen, för det skrevs i tre fyra trådar i fotboll igår.

En stor majoritet var för införandet och jag tycker faktiskt att det är väldigt mycket sporttrådar både i fotbollforumet och vanliga sporten som är mer aktiva än tidigare. Det här är bara en känsla iofs men hittills är i alla fall jag nöjd med nyordningen.

Men jag tar till mig det ni säger här och blir det påtagligt att aktiviteten av nån anledning minskar så hindrar inget alls att vi i så fall ändrar tillbaks. Jag tror det är en liten invänjningsfas inblandat här också så vi får ge det lite tid.

det är klart blir det mycket aktivitet så är allt frid och fröjd och jag är såpass mycket man att jag kan gå med på att klicka en extra gång för besväret
Citera
2005-12-30, 22:05
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Jag tror det är en liten invänjningsfas inblandat här också så vi får ge det lite tid.

Nu har det gått lite tid och jag tycker fortfarande det är dags att ändra tillbaka till ett enhetlig sportforum. Båda avdelningarna känns relativt döda och det kändes helt enkelt mer skoj att ha en större blandning som det var förr. Tycker också det har blivit för låg nivå (pajkastning och gnabb) i 'Fotboll' nu när fotbollsnördarna fått husera för sig själva.. Jaa, någon som håller med eller inte håller med??
Citera
2005-12-30, 22:20
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Nu har det gått lite tid och jag tycker fortfarande det är dags att ändra tillbaka till ett enhetlig sportforum. Båda avdelningarna känns relativt döda och det kändes helt enkelt mer skoj att ha en större blandning som det var förr. Tycker också det har blivit för låg nivå (pajkastning och gnabb) i 'Fotboll' nu när fotbollsnörd fått husera för sig själva.. Jaa, någon som håller med??

Jag tycker tvärtom, perfekt att ha ett underforum för endast fotboll och jag hoppas att det förblir så.
Citera
2005-12-30, 23:11
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Nu har det gått lite tid och jag tycker fortfarande det är dags att ändra tillbaka till ett enhetlig sportforum. Båda avdelningarna känns relativt döda och det kändes helt enkelt mer skoj att ha en större blandning som det var förr. Tycker också det har blivit för låg nivå (pajkastning och gnabb) i 'Fotboll' nu när fotbollsnördarna fått husera för sig själva.. Jaa, någon som håller med eller inte håller med??
Förstår inte resonemanget med att Fotbollsnördarna får husera för sig själva? Det är ett öppet forum som vem som helst kan klicka sig in till, de som inte är intresserade av att skriva i fotbollstrådar när dessa finns i ett speciellt forum kommer ju heller inte att skriva i dessa trådar om vi går tillbaka till hur det var på den gamla goda tiden.

Vad gäller gnabbet som kommer med olika lagtillhörigheter så ser jag inte varför det skulle vara värre med ett Fotbollsforum än utan, trådarna skulle ju finnas ändå och samma personer kommer debattera i dem. Snarare är det väl bra om de som inte är intresserade av fotboll slipper skrolla ner varje gång de besöker forumet för att det är 70 % fotbollstrådar i det.

Jag säger inte att det inte finns saker med sportforumet som inte kan bli bättre, men på vilket sätt skulle det bli bättre om vi återförenade Fotbollsforumet med Sporten?
Citera
2005-12-30, 23:37
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Förstår inte resonemanget med att Fotbollsnördarna får husera för sig själva?

Kan mycket väl hända att jag är fel ute, men min känsla är att det var en större blandning av användare i trådarna förut. Nu är det samma användare som sitter och träter och oftast slutar det i nån 'fräck' vits.. Grundpoängen är att delen 'sport' kändes mer levande när den var enhetlig än uppdelad, det tycker iallafall jag är ganska uppenbart.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in