Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Nu har det gått lite tid och jag tycker fortfarande det är dags att ändra tillbaka till ett enhetlig sportforum. Båda avdelningarna känns relativt döda och det kändes helt enkelt mer skoj att ha en större blandning som det var förr. Tycker också det har blivit för låg nivå (pajkastning och gnabb) i 'Fotboll' nu när fotbollsnördarna fått husera för sig själva.. Jaa, någon som håller med eller inte håller med??
Förstår inte resonemanget med att Fotbollsnördarna får husera för sig själva? Det är ett öppet forum som vem som helst kan klicka sig in till, de som inte är intresserade av att skriva i fotbollstrådar när dessa finns i ett speciellt forum kommer ju heller inte att skriva i dessa trådar om vi går tillbaka till hur det var på den gamla goda tiden.
Vad gäller gnabbet som kommer med olika lagtillhörigheter så ser jag inte varför det skulle vara värre med ett Fotbollsforum än utan, trådarna skulle ju finnas ändå och samma personer kommer debattera i dem. Snarare är det väl bra om de som inte är intresserade av fotboll slipper skrolla ner varje gång de besöker forumet för att det är 70 % fotbollstrådar i det.
Jag säger inte att det inte finns saker med sportforumet som inte kan bli bättre, men på vilket sätt skulle det bli bättre om vi återförenade Fotbollsforumet med Sporten?