2012-12-15, 20:02
Medlem
´´Go sida, blattar har stilen och humorn som de flesta svennar saknar. Fuck Jimmie Åkesson och SD, vad hade Sverige varit utan invandrare? förmodligen nåt stenåldersliknande samhälle. Länge leve de mångkulturella samhället ♥´´

Såhär skrev en blatte på en facebook sida. Är det han säger sant?
Fast kan någon förklara för mig exakt vad blattar bidragit med?
Citera
2012-12-15, 20:06
Medlem
ZhongNanHais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
´´Go sida, blattar har stilen och humorn som de flesta svennar saknar. Fuck Jimmie Åkesson och SD, vad hade Sverige varit utan invandrare? förmodligen nåt stenåldersliknande samhälle. Länge leve de mångkulturella samhället ♥´´

fråga honom istället för flashback. endast han kan svara på din fråga om vad han menade...
Citera
2012-12-15, 20:06
Bannlyst
Citat:

Vilket spån!

Alla vet ju att mellanöstern har bidraget med många saker till det moderna samhället, industri, uppfinningar och underhållning, you name it allt kommer ju därifrån...

Kolla på lite bilder på Iran och Irak, ser väl ut som stenåldern om något, finns ju förfan knappt vägar där nere och den fetaste bilen är väl någon gammal ramsne Mazda pickup byggd före kristus.
Citera
2012-12-15, 20:09
Medlem
Kolla på lite bilder på Iran och Irak, ser väl ut som stenåldern om något, finns ju förfan knappt vägar där nere och den fetaste bilen är väl någon gammal ramsne Mazda pickup byggd före kristus.[/quote]

Har du överhuvudtaget lämnat ditt lilla råtthål... ut och res och utforska världen så du inte stannar hemma och förblir trångsynt.
Citera
2012-12-15, 20:13
Medlem
Citat:

Nej detta är inte sant.
Det enda dom bidragit med är ökad arbetslöshet och ökade brott som misshandel och våldtäkter.

Han försökte förmodligen med nån sorts propaganda för att få folk att inte rösta på SD i nästa val, men jag tror inte detta kommer lyckas särskilt bra.
Citera
2012-12-15, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tusenbroder
Kolla på lite bilder på Iran och Irak, ser väl ut som stenåldern om något, finns ju förfan knappt vägar där nere och den fetaste bilen är väl någon gammal ramsne Mazda pickup byggd före kristus.

Har du överhuvudtaget lämnat ditt lilla råtthål... ut och res och utforska världen så du inte stannar hemma och förblir trångsynt.[/quote]

Fast frågan var inte om hur mellanöstern såg ut, utan vad blattar har bidragit med till det svenska samhället.
Citera
2012-12-15, 20:15
Medlem
Mad monks avatar
Snarare "blattar gör att Sverige blir som på stenåldern". Ugh!, ugh!- mentaliteten är det väl knappast svenskar som står för eller har jag missat något?
Citera
2012-12-15, 20:17
Bannlyst
Blattarnas hemländer är för fan stenåldern fortfarande, i Bibeln kan man läsa om hur judarna stenade ihjäl folk för tusentals år sedan men guess what? I blatte länderna stenar man fortfarande ihjäl folk flera tusen år senare! Snacka om att inte utvecklats ett piss på flera tusen år...
Citera
2012-12-15, 20:21
Medlem
kaktrollets avatar
hur många % av alla som sitter i fängelse är invandrare?
Citera
2012-12-15, 20:22
Moderator
-Info-s avatar
Citat:

Vad blattar bidrar med till Sverige ser man exempelvis i Rosengård, Fittja och Rinkeby. Bättre än så här blir det inte.
Citera
Medlem
Death-Before-Decafs avatar
Nja, stenåldern är nog att ta i. Men eftersom "de" strävar bakåt till dåtidens sverige så lär det vara mycket logdans och mjöd som härjar.

Edit: Sen går man hem, utan ett ligg.
Citera
Medlem
Amadeusss avatar
Citat:

Man kan ha ett mångkulturelt samhälle utan invandrare. Har du tänkt på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in