Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-14, 21:58
Medlem
Dead-Ends avatar
Inne på flashback kan jag inte gå ner på sidorna och läsa. Jag ser alltså bara de övre sektionerna på flashbacks alla sidor. Någon som har samma problem eller vet hur man ska göra?
Jag måste byta webbläsare till firefox varje gång jag ska in på flashback nu.
Tacksam för hjälp!
Citera
2012-12-14, 22:06
Medlem
Kör firefox då. Dina problem med chrome säger allt. Firefox rules.
Citera
2012-12-14, 22:06
Medlem
epost72s avatar
Surfar på FB helt problemfritt med IE, Chrome och FF så problemet lär garanterat ligga lokalt hos dig.
Däremot har jag hört det tidigare att folk har probs med Chrome och FB
Citera
2012-12-14, 22:10
Medlem
Sunners avatar
Har du några konstiga addons installerade eller dylikt? FB har alltid fungerat utmärkt för mig med Chrome, detta från Windows, Linux samt en Android-pad.
Citera
2012-12-14, 22:26
Medlem
Dead-Ends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ding-dong
Kör firefox då. Dina problem med chrome säger allt. Firefox rules.
Jo jag själv har alltid använt firefox ända tills det slutade att fungera att titta på youtube eller andra videoklipp med den webbläsaren. Då börja jag helt enkelt att använda chrome, men då uppstod detta problem istället. Visst det är ju inte jobbigt att använda sig av två webbläsare men ändå.
Någon lösning på mitt problem med firefox istället kanske?
Citera
2012-12-14, 22:27
Medlem
Dead-Ends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunner
Har du några konstiga addons installerade eller dylikt? FB har alltid fungerat utmärkt för mig med Chrome, detta från Windows, Linux samt en Android-pad.
Ursäkta min tafatthet men vad är addons?
Citera
2012-12-14, 22:35
Medlem
Sunners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dead-End

Tillägg, typ AdBlock eller liknande. Däremot så misstänker jag att du inte har det om du inte vet vad det är.

Men det låter ju som att du har lite allehanda problem med burken om FF inte kan spela upp YT-filmer heller. Kanske mer passande med en generell "Vad är fel med min dator" tråd i passande fora.
Citera
2012-12-14, 22:38
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dead-End
chrome://chrome/extensions/

Där har du tillägg som körs i din Chrome. Om det finns något där, klicka ur "Enabled" (kan heta något annat om du kör en svensk version) och starta om Chrome för säkerhets skull, och kolla om det fungerar bättre efter det. Om ja, så kan du börja slå på tilläggen ett efter ett tills du hittar vilket som strular.
Citera
2012-12-14, 23:52
Medlem
NeonCrosss avatar
Om det inte fungerar med adblock, testa installera om Chrome.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in