2012-12-14, 20:55
Medlem
han hade bedragit både sitt ex, MED mig. utan min vetskap! han sa att det va slut!
att dom hade avslutat allt. o därför kunde han med att ljuga för henne att han skulle jobba på annan ort? istället drog han till mig?
jag va en naiv idiot. trodde på hans ord att det va slut!
men det visade sig sen att han inte va en trogen typ.
jag haft kontakt med hans ex. hon intygade att det INTE va slut. att han drog till mig ändå???
han har ljugit för oss båda nu. förstått det.
känner mig kränkt.
hon e kränkt!
han har bluffat sig igenom hela vårt förhållande, med lögner.
till saken hör att han gärna kör dolken i mig!
så det ska göra ännu mera ont!
nu har jag fått nog på hans ljug o spel! vill bara hämnas jävlar!!!!
nu har han satt sin potatis, o jag hoppas han ångrar det så in i helvete!
så här behandlar man inte folk, som han gjort???!!!
så tips? ( övrigt, vi hade ett sk förhållande på över ett år. tyvärr.)
Citera
2012-12-14, 21:05
Medlem
EddieGeins avatar
Tips på vad?
Citera
2012-12-14, 21:07
Medlem
steveharrisffss avatar
Skit bara i honom.
Vet att det är tufft, man vill hämnas. Men du lever bara 1 enda gång. Sen kommer det vara som innan du föddes. För all evig framtid. Vill du slösa bort det med att vara arg? Ryck upp dig! Kram och God Jul!
Citera
2012-12-14, 21:10
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjohoppsan
han hade bedragit både sitt ex, MED mig. utan min vetskap! han sa att det va slut!
att dom hade avslutat allt. o därför kunde han med att ljuga för henne att han skulle jobba på annan ort? istället drog han till mig?
jag haft kontakt med hans ex. hon intygade att det INTE va slut. att han drog till mig ändå???
känner mig kränkt.
hon e kränkt!

Öhm bara strunta i honom? Varför ska ni kvinnor vara så satans komplicerade och förstora det minsta och göra världens sak av allt? Jävla dramaqueen.
Citera
2012-12-14, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av steveharrisffs
Skit bara i honom.
Vet att det är tufft, man vill hämnas. Men du lever bara 1 enda gång. Sen kommer det vara som innan du föddes. För all evig framtid. Vill du slösa bort det med att vara arg? Ryck upp dig! Kram och God Jul!
tack! försöker se det så! blev bara så grymt besviken när hans ex faktiskt bekräfta det jag misstänkte.
den största besvikelsen e att jag inte trodde det om han! jag ville verkligen inte tro det!
men nu vet jag. o jag vet oxå han visa andra sidor av sig, som jag inte visste om alls. det gör mig besviken. för jag har fått utstå tilllräckligt. inte det här med???
Citera
2012-12-14, 21:21
Medlem
steveharrisffss avatar
Citat:
tack! försöker se det så! blev bara så grymt besviken när hans ex faktiskt bekräfta det jag misstänkte.
den största besvikelsen e att jag inte trodde det om han! jag ville verkligen inte tro det!
men nu vet jag. o jag vet oxå han visa andra sidor av sig, som jag inte visste om alls. det gör mig besviken. för jag har fått utstå tilllräckligt. inte det här med???
Inga problem!

Det är så livet är tyvärr! Folk som man litar på kan fucka upp ens psyke och förstöra ens tillit för en lång tid. Men så småningom läker man! Det blir bättre och bättre för varje vecka! Sitter själv där nu. Keep it up! Du kan klara det.
Citera
2012-12-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Öhm bara strunta i honom? Varför ska ni kvinnor vara så satans komplicerade och förstora det minsta och göra världens sak av allt? Jävla dramaqueen.

Alla kvinnor är komplicerade. Och jag tror jag talar för de flesta när jag säger att vi är sjukt hämndlystna också. That's the way we are.
Citera
2012-12-14, 21:25
Medlem
Citat:
Inga problem!

Det är så livet är tyvärr! Folk som man litar på kan fucka upp ens psyke och förstöra ens tillit för en lång tid. Men så småningom läker man! Det blir bättre och bättre för varje vecka! Sitter själv där nu. Keep it up! Du kan klara det.
tack för ditt svar. e bara grymt besviken. trodde inte detta alls om han!
Citera
2012-12-14, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av temptational
Alla kvinnor är komplicerade. Och jag tror jag talar för de flesta när jag säger att vi är sjukt hämndlystna också. That's the way we are.
tror det kallas karma?
Citera
2012-12-14, 21:39
Medlem
Citat:
Inga problem!

sitter du i samma sits?
Citera
2012-12-15, 00:28
Medlem
V-Ds avatar
Citat:
känner mig kränkt.
hon e kränkt!
Mitt tips är att du tar ett par lektioner i svensk grammatik och språkstil. Vad, är du alban eller?
Citera
2012-12-15, 01:50
Medlem
Har han satt sin sista potatis eller är han bara potatisodlare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in