2012-12-14, 19:17
Medlem
BestBabes avatar
Jag lever i ett långvarigt förhållande och har ett aktivt sexliv, men skulle gärna vilja ha inspiration för att utveckla sexlivet. Jag är nyfiken angående sex, medan min man verkar helnöjd med hur vi har det. Han uppskattade t.ex. när jag överraskade honom med att ha lärt mig deepthroata, men han skulle inte ha tagit initiativ om det själv. Eftersom han är den enda jag haft sex med så skulle jag vilja ha idéer och inspiration. Så män – vad gillar ni mest att göra tillsammans med er sexpartner eller vad gillar ni mest att hon gör med er?
Citera
2012-12-14, 19:29
Medlem
bax88s avatar
Förslag

Pegga han.

Ta in en kille till, bind han så han får titta på när du njuter av en annan manslem

Låt en hund bestiga dig.

Fist alternativt dubbelfist, av han då dvs.

Eller något i stil med painlymics, googla det så vet du nog vad ja talar om.

Kanske prova det som Göteborskan gillade, fixa nå skelettdelat och använd dom?

Ja, det finns ju oändliga möjligheter.
Citera
2012-12-14, 19:38
Medlem
BestBabes avatar
Kanske ska förtydliga att jag tycker om att göra honom galen av njutning, inte galen, så dina förslag går bort Bax...
Citera
2012-12-14, 19:41
Medlem
cjvas avatar
Kolla på porr och se om det finns något där du uppskattar. När du gjort det, pröva det med honom.
Citera
2012-12-14, 19:55
Medlem
Att du har lärt dig att deepthroata tycker jag är den ultimata kärleksförklaringen.
Finns ingenting som slår det av allt som jag har provat.
Mitt förslag blir:fortsätt deepthroata.
Citera
2012-12-14, 19:57
Medlem
Tzaddiks avatar
Köp lite fina underkläder i smyg. tex en fishnet klänning eller något. Ha den på dig under dina vanliga kläder och så kan du väl städa handla eller vafan man nu än kan göra ihop , vanliga saker. Bara när han ser att du har det på dig under borde väl egga honom
Annars tycker jag det där med porrfilm kan vara okej om man inte har några problem med det.. Leta isåfall efter något du känner dig bekväm med, inte där du känner dig "hotad" av situationen.

Går ju också att kanske någon dag komma in i högklackat osv o beordra honom att ligga i sängen/stolen. Bind fast honom o sen kan du väl börja med att smeka dig själv framför honom, ignorera honom, säg att han ska vara tyst om han försöker prata osv. Sen tar du på honom ögonbindel o avslutar med en najs avsugning på honom, kanske ett finger där bak...
finns massor med saker
Börja fantisera med dig själv i duschen. tänk ut scenarion osv.
lycka till!
Citera
2012-12-14, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Låt en hund bestiga dig.

Bwahaha, höll på att garva ölen ur munnen på mig, lite oväntat tips.
Lät ju nästan upphetsande, låta en jycke dunka på Dig, om det är en fantasi TS har haft så varför inte?
Hunden lär ju inte gnälla, knappast din kille heller - även om han först tvekar.

Tror de flesta tjejerna här i Sverige har haft de fantasierna.
Citera
2012-12-14, 20:24
Medlem
BestBabes avatar
cjva: Barn i alla åldrar som aldrig sover och är överallt gör det svårt att kunna titta på porr.
Mr –redneck: Min man uppskattar allt jag gör med munnen och deepthroat, så det fortsätter jag med… Fler sätt att ge ultimata kärleksförklaringar?
Tzaddik: Överraskar honom emellanåt med min klädsel eller brist på klädsel – det tänder honom… Ibland får han ligga still och bara känna , utan att röra sig eller mig... Finger där bak – är det något många män uppskattar? Undrar om inte min man skulle känna sig besvärad av det…
doligmanniska: Sorry – tänder på min man, inte på hunden... Tursamt nog så tänder min man på mig, kan svära på att han inte tänder på hunden...
Citera
2012-12-14, 20:26
Medlem
Tzaddiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestBabe
cjva: Barn i alla åldrar som aldrig sover och är överallt gör det svårt att kunna titta på porr.
Mr –redneck: Min man uppskattar allt jag gör med munnen och deepthroat, så det fortsätter jag med… Fler sätt att ge ultimata kärleksförklaringar?
Tzaddik: Överraskar honom emellanåt med min klädsel eller brist på klädsel – det tänder honom… Ibland får han ligga still och bara känna , utan att röra sig eller mig... Finger där bak – är det något många män uppskattar? Undrar om inte min man skulle känna sig besvärad av det…
doligmanniska: Sorry – tänder på min man, inte på hunden... Tursamt nog så tänder min man på mig, kan svära på att han inte tänder på hunden...

Alla killar jag varit med... bara två... Men endå!
Båda två sa nej usch o fy till en början. Någon gång så smekte jag bakom pungen o helt plötsligt styrdes ett finger in medans jag runkade och vips så kom han. De flesta killar gillar nog det om dem är öppna för det. Behöver ju inte vara något stort Kan vara ett finger som sagt med glidmedel som bara trycker mot G punkten.
Båda har gillat det vlädigt mkt
Testa
Citera
2012-12-14, 20:32
Medlem
Citat:
Kanske ska förtydliga att jag tycker om att göra honom galen av njutning, inte galen, så dina förslag går bort Bax...

Skala en bit ingefära stor som en tumme ungefär och tryck in i hans anus, garanterad njutning med hård stake.
Citera
2012-12-14, 20:52
Medlem
BestBabes avatar
Ingefära gör ont va? Tror inte han tänder på det... Tveksam till om han överhuvudtaget skulle uppskatta något i analen faktiskt...
Citera
2012-12-14, 23:32
Medlem
Citat:
Ingefära gör ont va? Tror inte han tänder på det... Tveksam till om han överhuvudtaget skulle uppskatta något i analen faktiskt...

Hur ska han veta om han inte provat?
Det är tabu med sånt, men jag själv kom över det och gillar det starkt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här