2012-12-13, 17:06
Medlem
Jag vill börja med att säga att jag vet att jag är jordens största idiot, jag är osäker och dum och jag förtjänar väl allt som kommer antar jag.

Det började tå veckor sedan. Jag var hemma sjuk. Min kille (som jag förövrigt bor med) och jag har funderat på en trekant ganska länge så jag fixade en profil på happypancake.com till oss. Till allt har att göra att jag har ett stort bekräftelsebehov. Jag var sjukt tjock förut, har gått ned nu och ser bra ut, men jag har problem med att accepera det. Jag förstår inte varför han som är så jävla bäst vill vara med mig. Så jag gillar när andra killar ger mig uppmärksamhet för då känns det som om jag kanske inte är så mycket "lägre" än honom, kanske på samma nivå.
I alla fall, tio minuter efter jag skaffade profilen så skriver någon kille till mig. Han är snygg och skriver att jag är söt och eftersom jag är uttråkad (och ja, osäker) skriver jag tillbaka. Kändes så skönt att få uppmärksamhet bara. Så jag fortsatte och hade väl tillslut kanske fem personer jag skrev med. Och det kändes super. Alla visste att jag hade sambo. Hade ALDRIG tänkt göra något med någon av dem, jag HATAR otrohet och jag är helt galen i min sambo, han är det bästa jag någonsin hittat. Direkt någon frågade om att ses slutade jag svara.
Det här fortsatte i ungefär en vecka tills jag kom på att det jag gjorde tekniskt sett kunde tolkas som aotrohet. Vem skriver på en dejtingsida om de inte vill vara otrogna? Jo, desperate små uppmärksamhetshoror som jag. Jag är den äckligaste personen i världen. Jag raderade alla mejlen och sa upp kontakten med alla killarna.
Därför tnkte jag att det var okej när jag gav min kille kontot så han kunde leta tjejer till trekanten. Sedan fick jag ett sms idag där det står att han har sett att jag har skrivit med andra och att han är besviken och att hans tillit till mig är borta. Jag har panik, jag hyperventilerar, vet inte vad jag ska göra. Han kommer hem om 30 minuter och jag vet inte vad jag ska säga för att fixa det här. Jag vet inte om han vill göra slut eller vad som ska hända. Otrohet är en enorm sak för honom! Jag har inte och skulle aldrig vara otrogen, vill inte träffa någon annan, min sambo är toppen. Jag är hemsk som har sårat honom så här, fattar inte att jag kan vara så jävla dum i huvudet. Vad fan ska jag göra?
Citera
2012-12-13, 17:09
Medlem
Visa han denna tråden, förklarar det mesta.. =)

Lycka till, och nej du är inte en hemsk människa.
Citera
2012-12-13, 17:10
Medlem
flingaroos avatar
Lugn o fin nu, andas. Det enda du har gjort är att prata med andra killar på nätet. Du har attention whorat lite, det gör nästan alla brudar. Har ni pratat om sex? Då är det lite värre. Att prata vänskapligt med personer av motsatt kön online utan avsikt att ses är inte så jävla farligt egentligen. Eller hur?
Citera
2012-12-13, 17:11
Medlem
Glazehs avatar
Förklara till honom exakt som du förklarade i tråden, säg att du känner dig skit och du kommer aldrig göra det igen.

Förresten hur tänkte du ha trekant när ditt självförtroende ser ganska risig ut
Citera
2012-12-13, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buzzman
Visa han denna tråden, förklarat det mesta.. =)

Lycka till, och nej du är inte en hemsk människa.

Jag gör det här fastän jag har sambo, pratar med andra killar när jag har bild på honom på min profil där, är inte det stor tillitsbrytning? Jag pratar med andra killar på en DEJTINGSITE! Jag har masssa killkompisar, han har alltid litat på mig när jag ska träffa dem, hur ska han kunna göra det nu? Hur ska han kunna veta att jag inte har varit med någon annan? Hur ska jag få honom att förstå det?
Citera
2012-12-13, 17:13
Medlem
Skulle jag varit honom så skulle iallafall jag blivit fruktansvärt besviken och funderat på vad det är för tjej man är tillsammans med egentligen..
Citera
2012-12-13, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flingaroo
Lugn o fin nu, andas. Det enda du har gjort är att prata med andra killar på nätet. Du har attention whorat lite, det gör nästan alla brudar. Har ni pratat om sex? Då är det lite värre. Att prata vänskapligt med personer av motsatt kön online utan avsikt att ses är inte så jävla farligt egentligen. Eller hur?

Tänkte inte träffa någon men jag har raderat meddelandena, hur ska han kunna veta det? Och nej, vi pratade inte om sex, förutom en kille som inte hade fått ligga med sin tjej på två år eftersom hon hade vestibulit och eftersom jag pluggar saker inom vård tyckte jag att det var intressant, men aldrig något om mitt sexliv eller att träffas!
Citera
2012-12-13, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basketkent
Jag skulle iallafall blivit fruktansvärt besviken och tänka till vad det är för tjej man är tillsammans med egentligen..

Exakt. Själförtroende är ju sexigt, att sjunka så här lågt är desperat och äckligt. Jag vill inte att han sak se den här sidan av mig, men hur ska jag förklara på ett annat sätt?
Citera
2012-12-13, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glazeh
Förklara till honom exakt som du förklarade i tråden, säg att du känner dig skit och du kommer aldrig göra det igen.

Förresten hur tänkte du ha trekant när ditt självförtroende ser ganska risig ut

Den enda platsen där mitt självförtroende lyser är i sängen. Vet att jag gör mycket som andra inte gör och att jag gör det bra. Självförtroende biten kommer inte heller när jag är naken, det är bara när jag tänker på min sambo och vår framtid. Kommer han att vakna en dag och märka att han förtjänar mer? Jag har sjukt självförtroende kring alla andra män, det är bara med honom. Antagligen för att han är den första mannen jag litar på på riktigt och det är så jävla läskigt att tycka om någon så här. Aldrig varit kär förut (är 21) men nu är jag så sjukt kär att det gör ont.
Citera
2012-12-13, 17:18
Medlem
Du har panik, ta det lugnt, stäng av internet ett tag och andas ut.

Visa din Man ditt öppningsinlägg.
Citera
2012-12-13, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Narjanda
Tänkte inte träffa någon men jag har raderat meddelandena, hur ska han kunna veta det? Och nej, vi pratade inte om sex, förutom en kille som inte hade fått ligga med sin tjej på två år eftersom hon hade vestibulit och eftersom jag pluggar saker inom vård tyckte jag att det var intressant, men aldrig något om mitt sexliv eller att träffas!

Radera meddelanden? Du är tydligen inte att lita på. Jag hade garanterat dumpat dig... Säger inte så för att försöka trycka ner dig, men en tjej som håller på med sånt är inte värd att lägga tid och energi på. Även om man verkligen gillar henne. Du är en dålig människa i mina ögon.
Citera
2012-12-13, 17:22
Medlem
Men om jag förstår det hela rätt så ville ni ha en trekant eller hur? Säg att du provletade lite, eller han ville ha med en tjej? Då är det hela lite orättvist för dig ju?

Ingen fara, ser inte det stora problemet liksom när ni är inne på trekant.

Citat:
Ursprungligen postat av Narjanda
Jag gör det här fastän jag har sambo, pratar med andra killar när jag har bild på honom på min profil där, är inte det stor tillitsbrytning? Jag pratar med andra killar på en DEJTINGSITE! Jag har masssa killkompisar, han har alltid litat på mig när jag ska träffa dem, hur ska han kunna göra det nu? Hur ska han kunna veta att jag inte har varit med någon annan? Hur ska jag få honom att förstå det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in