2012-12-13, 16:42
Medlem
Mr.Sexobeasts avatar
Hej!
Är en tjej i 20års-åldern och har under några dagar chattat med en kille som verkar väldigt go och rar.
Vill gärna träffa honom i framtiden någon gång och vill därför veta lite mer om honom, men jag vet inte vad jag ska ställa för frågor.

Jag är bisexuell vilket han vet om och han verkar inte ha några problem med det.
Har sagt till han att jag vill veta allt om honom, att han ska berätta mer om sig själv men han har svårt att veta vad han ska skriva.

Vad ska jag ställa för frågor? Vill inte att det ska uppstå någon "awkward situation" haha.
Vad hade ni tjejer ställt för frågor till någon ni är intresserad av och vill veta mer om?

(lånat account btw )
Citera
2012-12-13, 17:13
Medlem
svampdamps avatar
Är det inne att vara bisexuell nuförtiden? Jävla fjanteri

Sen är det väl upp till dig vad du vill veta? Du utformar dina frågor efter vad du vill veta och om du inte kommer på några frågor då kanske du bör ifrågasätta om du vill veta mer om personen.
Citera
2012-12-13, 17:27
Medlem
Mr.Sexobeasts avatar
Haha det är väl upp till var och en vilken läggning dom har?

Jo det är sant, men jag är inte så van på det här med att träffa folk över internet och så.
Vet inte riktigt om jag vågar fråga vad som helst (sånt som är "tabu").

Han verkar vara så jävla underbar och härlig kille, vill ju inte skrämma iväg honom.

Tänkte om någon här med erfarenhet från att chatta på nätet och träffa folk kunde berätta hur de inleder och frågar för att få reda på mer.
Citera
2012-12-13, 18:47
Medlem
cjvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sexobeast
Haha det är väl upp till var och en vilken läggning dom har?

Jo det är sant, men jag är inte så van på det här med att träffa folk över internet och så.
Vet inte riktigt om jag vågar fråga vad som helst (sånt som är "tabu").

Han verkar vara så jävla underbar och härlig kille, vill ju inte skrämma iväg honom.

Tänkte om någon här med erfarenhet från att chatta på nätet och träffa folk kunde berätta hur de inleder och frågar för att få reda på mer.

Fråga sådant du vill veta, är det tabu och han väljer bort dig för det så är det bara en bra grejj. Killar som skräms iväg av dig är killar du vill skrämma iväg, så att du kan lägga tid på att få en kille (eller tjej) som inte skräms iväg av dig på kroken.

Är väl så jag resonerat när jag raggat på nätet (min nuvarande partner träffade jag via IRC som är ett chatnätverk).
Citera
2012-12-13, 21:44
Medlem
Mr.Sexobeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjva
Fråga sådant du vill veta, är det tabu och han väljer bort dig för det så är det bara en bra grejj. Killar som skräms iväg av dig är killar du vill skrämma iväg, så att du kan lägga tid på att få en kille (eller tjej) som inte skräms iväg av dig på kroken.

Är väl så jag resonerat när jag raggat på nätet (min nuvarande partner träffade jag via IRC som är ett chatnätverk).
Okey, får väl vara mig själv och fråga exakt det jag vill få reda på .
Vill verkligen träffa den här killen för så som jag upplever honom nu iaf så är han perfekt för mig .
Citera
2012-12-13, 21:50
Medlem
_Monk_s avatar
Är väl bara fråga sånt man brukar, eller behöver du kreditupplysning och utdrag ur polisregistret?

Ett annat tips är att du träffar honom nån dag sen lär ni känna varandra, du vet, så som man gjorde förr i tiden
Citera
2012-12-13, 22:00
Medlem
jud3ns avatar
För övrigt är det jävligt irriterande när folk säger " berätta lite om dig själv"

samma sak där gäller ju för honom som för dig , han vet väl inte vad du tycker är tabu eller vad du vill ta reda på?
Citera
2012-12-13, 22:01
Medlem
cjvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Monk_
Är väl bara fråga sånt man brukar, eller behöver du kreditupplysning och utdrag ur polisregistret?

Ett annat tips är att du träffar honom nån dag sen lär ni känna varandra, du vet, så som man gjorde förr i tiden

Får man bara reda på vem det är så kan man ju få reda på mycket genom ratsit =D
Citera
2012-12-13, 23:54
Medlem
Mr.Sexobeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Monk_

Hehe, får väl ta tag i saken och stämma träff med honom då .
Citat:
Ursprungligen postat av jud3n
För övrigt är det jävligt irriterande när folk säger " berätta lite om dig själv"

samma sak där gäller ju för honom som för dig , han vet väl inte vad du tycker är tabu eller vad du vill ta reda på?
Inser det nu hehe, får helt enkelt fråga på bara. Så dålig fantasi bara, och vet inte hur jag ska formulera mig ^^.
Citat:
Ursprungligen postat av cjva
Får man bara reda på vem det är så kan man ju få reda på mycket genom ratsit =D
Hittar inget där om honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här