• 55 136 online
  • 1 134 305 medlemmar
  • 58 815 428 inlägg
2012-12-12, 09:09
Medlem
dainsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkantila
Räknas Moderaterna som organisation?
I en annan tråd på flashback är det tydligen bevisat att deras chef har använt sig av en kvinna mot betalning. Det som talar för är att han bor på Strömgatan i Stockholm City, mellan Rosenbad och Arvfurstens palats vid vattnet(fin adress). Det som talar emot är väl att han är en slags personalchef och redan har förlorat sin familj. Åtminstone frun och en vakt.
+ en miljon andra skäl!
Är du ett skämt? Det står chef, inte politiker.
Citera
2012-12-12, 09:26
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag har hittat en som kan stämma!

L*urent L*ksell, Strandvägen 57

Haha!
FB:s assistant detectives kan vara roliga ibland. Nu utan avsikt förstås.

Det här är ungefär som att rubriken "Känd politiker häktad för mord" skulle få någon att googla fram en partiledare.
-"Det kan vara han!"

Edit: En blaska missar sällan chansen att överdriva i rubriken. De "underdriver" aldrig...
Senast redigerad av flashforward 2012-12-12 kl. 09:34.
Citera
2012-12-12, 10:03
Medlem
sanctissimuss avatar

Tegenfeldt
här
Citera
2012-12-12, 10:12
Medlem
NisseNollkolls avatar
http://www.dagensmedicin.se/nyheter/...cialstyrelsen/
Citera
2012-12-12, 10:22
Medlem
Oh shit!
När man läser hans CV så undrar man ju om han har stött på Magnus Lundberg i sin tidigare karriär. Han var ju verksam i samma landsting.
Nu kommer väl glädjeflickorna flytta, men det finns säkert dynamit i hotelliggaren på det hotellet!:
Citat:
Ursprungligen postat av dainsi
Är du ett skämt? Det står chef, inte politiker.
Det ena utesluter väl inte det andra, men nu var det fel person, väl?
Citera
2012-12-12, 10:29
Medlem
flashforwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus

Tegenfeldt
här

Bra jobbat!
Av den kan man gissa på att GM har blivit utkastad av frugan från fina adressen. Bor nu i andra hand i Solna. Blev han utslängd efter eller innan "tröstköpet".
Citera
2012-12-12, 10:33
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashforward
Bra jobbat!
Av den kan man gissa på att GM har blivit utkastad av frugan från fina adressen. Bor nu i andra hand i Solna. Blev han utslängd efter eller innan "tröstköpet".
Dock skriven på, än så länge:
Norr Mälarstrand 62, Stockholm
Citera
2012-12-12, 10:45
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
den här gubben då?

"Hittills har jag ett gott renommé som jag hoppas kunna förvalta även på SKL" säger han i intervjun från 25 maj.
Citera
2012-12-12, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseNollkoll
http://www.dagensmedicin.se/nyheter/...cialstyrelsen/

Det är nog inte soc.styrelsen utan smittskyddsinstitutet som gäller i dagsläget. OM han nu inte ha hunnit byta jobb en gång till sen 2010

http://www.dagensmedicin.se/nyheter/...ddsinstitutet/
Citera
2012-12-12, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
haha, smittskyddsinstitutet och jobbat med "tillsyn"... det blev ju nästan komiskt...

Thomas Tegenfeldt angående den morddömde läkarstudenten vid Uppsala universitet:

” När KI frågade om vår åsikt svarade vi att eftersom han inte har samhällets förtroende att arbeta som läkare borde det innebära att även verksamhetsförlagd utbildning är olämplig, säger chef för enheten för behörighet Thomas Tegenfeldt och patientsäkerhet på Socialstyrelsen.”

Torsken Thomas är utbildad narkosläkare.
Senast redigerad av sno 2012-12-12 kl. 11:52.
Citera
2012-12-12, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym-nr2
"Jag skäms, är på gränsen till att gå ut i skogen och frysa ihjäl eller hoppa från Västerbron. Sexköp är både en brottslig gärning och moraliskt förkastligt. Jag kan bli av med jobbet och förlora familjen."

Är det här psykopat-slipup?

De eventuella barnen är utflugna för länge sedan. Det enda han kan förlora är sambon. Eller som någon redan skrev här "har redan förlorat" i och med om han nu redan har flyttat ut från den fina adressen.

Jag ser inga betänkligheter att hänga ut honom. Dels handlar det om läkaretik - som han inte tycks ha. Dels om han är less på sambon skulle han alltid ha kunnat separera innan han börjar träffa horor. Och med tanke på "smittorisken" anser jag att det nog är dags för sambon att veta så att hon testar sig..
Citera
2012-12-12, 21:53
Medlem
8-digits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
haha, smittskyddsinstitutet och jobbat med "tillsyn"... det blev ju nästan komiskt...
Han jobbar med tillsyn på fritiden
Citera