Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Jag skulle tro att vi har att göra med en sexmissbrukande manchauvenist (oklar om stavning, men de är vanligt förekommande i hans årgång). Varför jag kastar fram en tes om sexmissbruk är att jag även hittade honom som registrerad på Body Contact 2010 tror jag. Aliaset norrskeen var nämligen TT alias på Netlog.
Han finns inte kvar där nu (eller någon annanstans)?
I så fall skulle vi snabbt kunna konstatera om han var dragen till ungdomar - jag antar att det skrivs sådana önskemål i annonserna där?
Hur vet du att det var han, hade han sitt foto där, eller hur gick aliaset att härleda till Thomas?
Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Ja, det är äckligt och jag försvarar inte sexköp av 20-åringar, men vad tror ni egentligen? Att det finns en massa fräscha gummor i 60-årsåldern som säljer sig på nätet? Sexsäljarbranchen är rätt "diskriminerande" på alla möjliga vis och de som får/tar betalt för sex är i regel inte i TTs ålder.
Visst, du har rätt i stort, men det finns även äldre prostituerade kvinnor, för annars skulle inte hon som kallas för mamma av de prostituerade på Malmskillnadsgatan kunnat jobba som fnask till hon var i 60-års åldern (eller var hon t o m äldre när hon slutade?). Det var ett TV program om henne för något år sedan.
Finns det inte gratis eller prostituerade gummor på sexsiter som du refererar till ovan? Men gratis kanske inte är lika gott för torskar, eller så är det som du säger - de är inte fräscha nog.
Det troliga är väl att fnask som är i torskarnas egen ålder (om vi pratar 40+:are) inte är så attraktiva i torkarnas ögon. De kanske vill ha mer "kvalité" om de ändå ska hala upp stålar för att få några minuters chans att vifta med dolmen framför ett fnask.
Jag tror vi kan konstatera att Thomas Tegenfeldt gjorde ett aktivt val när han köpte en ungdom på 20 år. Jag tvivlar starkt på att det var det enda han kunde få tag på den kvällen.