2012-12-25, 16:26
Medlem
anonymbrunetts avatar
Uppdatering då:
På middagen märktes det att vi inte var på samma nivå, men det ändrades när vi hade sex. Absolut bästa natten i mitt liv. Han lyssnade på vad jag ville ha och han gav mig det.
Vi ska träffas igen snart, kanske på fredag.
Citera
2012-12-25, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbrunett
Uppdatering då:
På middagen märktes det att vi inte var på samma nivå, men det ändrades när vi hade sex. Absolut bästa natten i mitt liv. Han lyssnade på vad jag ville ha och han gav mig det.

Snacka om att missa chansen, han hade kunnat gjort vad han ville men nöjde sig med något sämre, om du nu inte är en sådan som alla killar vill ha sex med pga att du går med på allt men det tvivlar jag på.

Men kul för dig iaf
Citera
2012-12-25, 16:59
Medlem
johanjosefssons avatar
Jävlar vad den karln måste ha charm alltså! Han lär få omkull vem som helst! Bara att beundras av.
Citera
2012-12-25, 17:45
Medlem
Men, hallå, det är ganska obvious att TS antagligen är en 1-2:a på en 1-10 skala.

Ingen tjej, som kan få en normal kille i hennes ålder, väljer att ligga med en gift Farfar.
Citera
2012-12-25, 18:04
Medlem
peterkks avatar
känner du för o knulla med honom så gör de skit i åldern. har sjaäl knullat unga tjejer i din ålder ,,ja är 57
Citera
2012-12-25, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaP123
Jag vet exakt hur det här kommer gå, för jag har sett det förut ett antal gånger:

1. Ni börjar ha sex.
2. Du blir kär igen.
3. Han lämnar inte sin fru.
4. Du mår dåligt och hänger kvar vid honom i flera år istället för att dejta killar som inte är as.
5. Alla dina kompisar säger att snubben är ett as och blir irriterad på dig varje gång du ringer och gråter över honom. Du o dina kompisar bråkar som fan.
6. Du inser slutligen att han är ett as och känner dig utnyttjad.
7. Du bryter med honom och ångrar era år tillsammans.

Gå på min linje istället:
1. Träffa nån som är ledig och som är bra för dig.
2. Må bra.

Lycka till!

This.
Citera
2012-12-25, 18:26
Medlem
Citat:
Uppdatering då:

Fan gumman, lite mer detaljer. Vad han gjorde, vad du gjorde. Ge oss nu
Citera
2012-12-25, 21:18
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Citat:
Uppdatering då:
Vad gjorde han för speciellt? Smekte han din lilla pupilra med sina mogna stora händer? Slickade han dig något gudomligt?. Hela historien är underlig men jag tror detta förekommer. Dock verkar du enbart vara en kåt liten slyna som bör tuktas med ordentlig lem . Som sagt gubben är min idol isammanhanget och du förblir en förvirrad tonårsflicka med pappakomplex.
Citera
2012-12-25, 21:30
Medlem
WTtjackiss avatar
Haha hon sa från början att hon hoppades att det skulle vara ett ONS. Nu har de redan bestämt sig för att träffas igen. Det här kommer inte sluta väl...
Citera
2012-12-25, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WTtjackis
Haha hon sa från början att hon hoppades att det skulle vara ett ONS. Nu har de redan bestämt sig för att träffas igen. Det här kommer inte sluta väl...

Det har du helt rätt i.
Citera
2012-12-26, 09:45
Medlem
Grabakas avatar
Jag tror normalt inte på övernaturliga krafter men jag har en sådan starkt förnimmande känsla att TS är ganska ful och svettig. Socialgrupp 3 is strong in this one

A match made in hell. Gubbkuk möter ung svensk oattraktiv fitta
Citera
2012-12-26, 13:37
Medlem
Griselins avatar
Finns kanske moraliska aspekter på detta men är Du själv normal till utseende o begåvning och gubben inte ett fetto med kontaktsvårigheter och låg IQ så har väl inte folk med saken att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in