2012-12-22, 18:03
Medlem
anonymbrunetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbannable
Han går med på det för att få knulla en tjej som han eventuellt kan leka med eller så har han inget sex med sin fru längre.

Knulla på och var beredd på att ta den lite överallt

Träffar du en kille senare du vill bli tillsammans med så berätta det inte om han inte frågar för det är något som lär få de flesta killar att tappa suget om man säger så.

Redan tänkt på det här.

Nej, men känner mig lite nervös men får skjuta bort det och fokusera på träffen och ha kul under tiden.
Citera
2012-12-22, 18:06
Medlem
anonymbrunetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norreen
lycka till! återkom med rapport =)

Såklart
Citera
2012-12-22, 23:31
Medlem
skrimpy1s avatar
Intressant tråd Har en liknande situation.

Hur gick det?
Citera
2012-12-22, 23:59
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
ganska så äckligt första tanken ... men vill du så go for it, själv förstår jag inte hur en gammal gubbe lockar på nåt sätt.. bara konstigt
Precis.
Tycker även lite synd om frun.
Citera
2012-12-23, 17:33
Medlem
anonymbrunetts avatar
Vilken upplevelse
Kan väll berätta mer sen
Citera
2012-12-23, 17:37
Medlem
Verkligen inget att rekommendera. Vad vill du ha ut av det? Vill du endast ha ett enkelt knull, så visst. Men vill du ha något mer så kan du lika gärna överge tanken redan nu med tanke på hans civilstatus. Det du väcker hos honom är nog en bekräftelse om att han fortfarande kan finnas attraktiv bland de yngre. Vad väcker han hos dig?

Annars säger jag inte emot det faktum att du kan få ett riktigt bra sex.
Citera
2012-12-23, 19:18
Medlem
stavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbrunett
Vilken upplevelse
Kan väll berätta mer sen

Haha, vilken teaser, underbart! Man vet liksom inte ens om "upplevelsen" var positiv eller negativ, kom igen nu och berätta!
Citera
2012-12-23, 20:43
Medlem
hubblabubblas avatar
Var med honom så länge du inte får dåligt samvete och ångrar dig efteråt. Alla gillar olika saker och jag tror säkert att många fler har legat med någon med lika stor åldersskillnad. Jag har legat med en som är 30 år äldre än mig...och den skillnaden känns inte när man umgås, det är bara när man tänker på det...gör som du vill
Citera
2012-12-23, 20:51
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Gratulerar 59-åringen . Tänk om det är farsan :O han är iofs två är äldre men han har säkert ljugit för naiva TS som vill ha hans svettiga gubbkuk .
Senast redigerad av ADHD-syndromet 2012-12-23 kl. 21:14.
Citera
2012-12-23, 20:58
Medlem
hubblabubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADHD-syndromet
Gratulerar 59-åringen tänk om det är farsan : Iofs är han två år äldre men han har säkert ljugit för naiva TS som vill hans svettiga gubbkuk .

Det är sant som du säger, de utnyttjar ju en ung tjej som tar emot en så pass äldre kuk..

Man är naiv om du tror att han tycker du är "speciell"...annars blir man lätt sårad även om han kanske tänker så..för han har som du sa en fru...inte kommer han skilja sig från henne om du mot all förmodan får känslor för honom. Man vet aldrig.
Citera
2012-12-23, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbrunett
Vilken upplevelse
Kan väll berätta mer sen

Kass uppdatering.
Citera
2012-12-23, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubblabubbla
Det är sant som du säger, de utnyttjar ju en ung tjej som tar emot en så pass äldre kuk..

Man är naiv om du tror att han tycker du är "speciell"...annars blir man lätt sårad även om han kanske tänker så..för han har som du sa en fru...inte kommer han skilja sig från henne om du mot all förmodan får känslor för honom. Man vet aldrig.

Största risken är ju att hon får storhetsvansinne efter detta och tror att alla i hennes egen ålder är för "omogna" osv. och hon bara måste ha en kille som är 10+år äldre.
Många tjejer som blir så, helt sjukt hur efterblivna vissa är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in