2012-12-12, 11:31
Medlem
Så, jag är rätt lugn kille av mig, dricker inte, rökte mycket förr men nu har jag trappat ner på det. jag undrar vart man kan hitta en tjej utan sociala nätverk eller krogen? , dejtingsidor känns lite sådär "konstgjort" där en tjej måste söka igenom 2tusen mail på en dag för att hitta,

Så någon som har en bra idé?

kan tillägga att jag inte vill "knullar runt" för att hitta någon, min nästa tjej jag blir tsm med vill jag ha ett långt förhållande ocskå, barn och lägenhet osv.
Citera
2012-12-12, 11:32
Medlem
Dappericiouss avatar
Vill du varken gå på krogen eller bli medlem på någon dejtingsida så får du helt enkelt förlita dig på kompisars bekanta, affären, biblioteket eller typ någon hobby.. börja pyssla med någonting du är intresserad av där ration på killar och tjejer är relativa lika så ska du se att du får kontakt med någon snart.
Citera
2012-12-12, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dappericious
Vill du varken gå på krogen eller bli medlem på någon dejtingsida så får du helt enkelt förlita dig på kompisars bekanta, affären, biblioteket eller typ någon hobby.. börja pyssla med någonting du är intresserad av där ration på killar och tjejer är relativa lika så ska du se att du får kontakt med någon snart.

det är väll lite det som är problemet jag har inte så mycket vänner, är rätt ensam av mig.
Citera
2012-12-12, 11:36
Medlem
Dappericiouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
det är väll lite det som är problemet jag har inte så mycket vänner, är rätt ensam av mig.

Då återstår det att du är "ute i svängen" så att säga. Har du någon hobby?
Tro mig, du kan inte träffa en tjej om du bara sitter hemma, för de lär knappast komma och knacka på.
Citera
2012-12-12, 11:38
Medlem
låter lite som mission impossible men lycka till iaf!
Citera
2012-12-12, 11:38
Medlem
Jag vet inte om det finns så många fler ställen. Om du inte gör som Dappericious sa
Citat:
kompisars bekanta, affären, biblioteket eller typ någon hobby.

Jag är väl i samma sits jag med men använder mig av nätet och allt det andra på samma gång. Ge nätet en chans tycker jag! Men det kanske du redan har gjort?
Citera
2012-12-12, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dappericious
Då återstår det att du är "ute i svängen" så att säga. Har du någon hobby?
Tro mig, du kan inte träffa en tjej om du bara sitter hemma, för de lär knappast komma och knacka på.

haha det var inprincip det jag hade hoppas på;p

För att komma till saken så vart om man ska vara ute i svängen ska man söka? känns ju inte precis så man kan sitta på en buss/Tunnelbana och sen säga du är snygg, kan jag få ditt nummer? dom lär ju bara kolla på mig med en konstig blick och gå därifrån
Citera
2012-12-12, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Jag vet inte om det finns så många fler ställen. Om du inte gör som Dappericious sa

Jag är väl i samma sits jag med men använder mig av nätet och allt det andra på samma gång. Ge nätet en chans tycker jag! Men det kanske du redan har gjort?

Nej har inte testat nätet. men kommer inte kasta upp en facebook, och vara som 99% som alla dom andra, kanske om jag hittar en tjej med bekräftelse behov "du måste vara tsm med mig på facebook" annars är vi inte tsm tjejen.

utan jag söker mera en tjej som är lugn av sig. som helst inte bryr sig om jag skulle ta en joppe då och då, och det är det jag mest är orolig över, att jag träffar någon som jag gillar sen när man ska berätta det för dom så blir det hus i helvete, för att det är "farligt"
Citera
2012-12-12, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ewmpe
Nej har inte testat nätet. men kommer inte kasta upp en facebook, och vara som 99% som alla dom andra, kanske om jag hittar en tjej med bekräftelse behov "du måste vara tsm med mig på facebook" annars är vi inte tsm tjejen.

utan jag söker mera en tjej som är lugn av sig. som helst inte bryr sig om jag skulle ta en joppe då och då, och det är det jag mest är orolig över, att jag träffar någon som jag gillar sen när man ska berätta det för dom så blir det hus i helvete, för att det är "farligt"

Du kanske borde fundera över att vara som dom 99%en eftersom att Facebook har gett mig relationer med tjejer som aldrig annars hade hänt. Dessa tjejer har inte alltid bekräftelsebehov utan letar som du efter alternativa sätt att träffa killar på.
Jag personligen tycker man ska ha Facebook, har man det inte finns man inte - är ju ett talesätt. Vet att det går emot dina normer men det finns tjejer som är lugna av sig där också.

Det krävs att du går rätt långt med en tjej för att hon ska vilja bli tillsammans med dig bara sådär.
Citera
2012-12-12, 11:48
Bannlyst
Gymmet, universitet, osv
Citera
2012-12-12, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blindlesss
Gymmet, universitet, osv

Gymmet jag är svinrädd att göra bort mig så annars hade det varit en fin idé,
jag är 180cm lång och väger inte mer än 60kg, så alla hade bara stirrat på mig och att jag måste gå där minst ett halvår innan någon tjej ens hade vågat kollat på mig

universitetet, känns som jag måste läsa komvux först,;p

Detta känns så jävla surt. snart kidnappar jag någon och drar igång ett ala stockholmssyndrome

nä. kan man gå nykter på en krog och få tjejer fast man är nykter? liksom, kanske få hem dom i lägenheten men att dom får ta sängen och så tar man själv soffan? och sen så är man snäll och trevlig med dom dagen efter osv? eller är det att får man hem en tjej vill dom enbart ligga?
Citera
2012-12-12, 12:01
Medlem
Om du har några intressen så är det väl inte så komplicerat. Börja med någon sport, typ klättring, det finns massor av nätverk runt den sporten. Tippar på att många av utövarna inte hatar dödsknark. Det här är ju lite spekulationer visserligen, men också en gnutta självupplevt.

Gillar du andra slags spel så finns ju konvent å träffar för liksinnade.

Alltså, ja det jag menar är att om du vill hitta en bra tjej som det håller med, så är det klokt att titta på platser som ni båda uppskattar.

(blö jag känner mig helt jävla seg i huvudet så kanske är det här inlägget oläsbart)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in