Jag skulle behöva jobb i stockholmsområdet. jag hittade bemanningsföretaget Uniflex som betalar fruktansvärt bra timlön för exempelvis lagerarbete. Låter lovande men för att vara på den säkra sidan skulle jag vilja ha fler tips på bemanningsföretag som har yrken som inte kräver någon speciell utbildning.
Fler tips vart man kan finna jobb (förrutom AMS) gärna även utlandsjobb.
Själv jobbar jag för Adecco och är nöjda med dom. Adecco är väl ett av de största bemanningsföretagen i världen vad jag förstått... annars så har du de klassiska bemanningsföretagen; Proffice, Manpower.
brukar betrakta det som en bra merit, att man kan passa in, är beredd att lära sig olika arbetsgivares kultur och i största allmänhet är en bra arbetssökande
Finns extremt många, och det är idag genom bemanningsföretagen och inget annat som väldigt många vanliga människor får jobb. Jag gick på en intervju (på ett bemanningsföretag) och fick jobbet! En intervju!
Tips:
SQM,
Hays,
Manpower,
Adecco,
Proffice,
Poolia
Det finns säkert fler. Dessa är de jag känner till, och även känner folk på. Man kan vara en vanlig svensson för att få dessa jobb, behöver oftast inte ens ha mycket datorvana för att t.ex få ett datajobb, det viktiga är personligheten (samt ditt personliga brev + en gnutta tur förstås)!