2012-12-11, 14:20
Medlem
dcafes avatar
Själv har jag slutat orka med radio för länge sedan. Är det jag som kör (eller om det är min bil oavsett vem som kör) är den avstängd.

Utanför miljöer där andra slagit på radio och jag inte haft något val kan jag iofs inte minnas att jag överhuvudtaget lyssnat på radio sedan jag var runt 20.

Är det fler som inte orkar med eländet ens i bilen längre eller lyssnar de flesta av er fortfarande?
Citera
2012-12-11, 14:25
Medlem
Ja jag lyssnar på radio i bilen och trycker gasen i botten och tror jag är odödlig.
Citera
2012-12-11, 14:26
Medlem
cdxz11s avatar
jag tröttnade på att lyssna radio i bilen för ett tag sedan och köpte mig en fm-sändare då bilen saknar aux, så numera lyssnar jag spotify om de ska lyssnas på ngt, tbh kör jag hellre utan någon radio på än att lyssna på div skräpradiostationer.
Citera
2012-12-11, 14:29
Medlem
crillecrilles avatar
Lyssnar enbart på SR när det ska lyssnas på radio. All kommersiell radio är bara irriterande på alla sätt och vis. SR levererar sport och kvalitativa dokumentärsändningar.
Citera
2012-12-11, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dcafe
Själv har jag slutat orka med radio för länge sedan. Är det jag som kör (eller om det är min bil oavsett vem som kör) är den avstängd.

Utanför miljöer där andra slagit på radio och jag inte haft något val kan jag iofs inte minnas att jag överhuvudtaget lyssnat på radio sedan jag var runt 20.

Är det fler som inte orkar med eländet ens i bilen längre eller lyssnar de flesta av er fortfarande?

Jag lyssnar alltid på radio eller egen skiva jag har med. Jag hatar att köra om det är helt tyst. Jag klarar inte av det.
Citera
2012-12-11, 14:39
Medlem
Gtars avatar
radio 1 lyssnar jag på - bara prat.. man lär sig en hel del
Citera
2012-12-11, 14:47
Medlem
Besvärjarens avatar
Nej, sedan kanske 5-7år har jag inte hört på radio alls, är Fylking kvar på RIX eller?
Jag ser inte heller på TV längre, allt finns på nätet, ofta utan reklam och alltid utan svensk hjärntvätt-->Mi liki!
Citera
2012-12-11, 15:44
Medlem
Mr Andersons avatar
Jag lyssnar nästan alltid på P1 – om det inte är någon följetong eller liknande. Det är både trevligt och allmänbildande.
Citera
2014-05-03, 14:33
Medlem
Jag lyssnar på P4 radio Stockholm i bilen
Citera
2014-05-24, 13:57
Medlem
på kvällen kan man få in mellanvåg, hur coolt är inte det? hur old school är inte det? BBC talk radio och Deutsche welle.... som att vara tillbaka till kalla kriget.... =)
Citera
2014-05-24, 14:12
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Medier och journalistik --> Radio och Podcast
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem