2012-12-10, 17:23
Medlem
uman231s avatar
Fick ett samtal för ca 10 dagar sedan av ett företag som skulle sälja mig el billigare än jag redan i dagens läge hade.. Och ingen årsavgift eller bindnings tid skulle finnas allt som fanns var en kostnad på på 1,9 kr om dagen (tror jag han sade) + elförbruknings kostnader.. Jag var för tillfället ute med hunden så jag sade att jag ville ha papper på detta så jag fick läsa själv. Han sade då att det var ingen fara jag skulle få gå igenom allt och se själv hur bra det var. Och vips så sade han inspelningen av samtalet är nu över vi sänder dig en bekräftelse och ett papper på villkoren. Tackade för sig och lade på..

Inte fått papper eller annat och börjar nu bli lite misstänksam och orolig att ja nu ligger under nått sorts avtal att dom bryter med mitt nuvarande elavtal...

Och nu till ett ännu större problem jag minns ej vad dom hette och samtalslisten hittar jag ej något nummer...

Någon som känner igen samtalet eller konceptet som vet vilka dessa smurfar är?
Skulle minst sagt vara bra så jag kan få kontakt med dom och fråga vad som gäller och att dom raderar mig helt ur systemet.
Citera
2012-12-11, 14:54
Medlem
sucuks avatar
Gissningsvis företaget som avhandlas i denna tråd https://www.flashback.org/t1325410
Citera
2012-12-12, 22:19
Medlem
uman231s avatar
Ska mejla o kolla men lät som han sade nått annat än Energibolaget när han presentera...

Men som sagt hörde han skitdåligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in