• 2
  • 3
2012-12-10, 21:05
Medlem
Babyface.theorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahnsinn
Fast det var väl inte helt schysst att jämföra ett helt nytt sponsorforum med en situation där ett befintligt forum kontrolleras av politiska intressen?
Jag förstår vad du menar, men det lär knappast vara svårt att avgöra var gränsen går.

Steget är inte särskilt långt till att "redigera" negativ kritik av sponsorer....Får vi sponsorer så blir det nästa steg. Men vem har sagt att flashback skall behålla sin ställning förevigt?
Jag säger inte att det kommer att ske just här och nu. Men blir det en betydande del av inkomsterna så kommer det naturligtvis att bli så.
Citera
2012-12-10, 21:08
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babyface.theory
Steget är inte särskilt långt till att "redigera" negativ kritik av sponsorer....Får vi sponsorer så blir det nästa steg. Men vem har sagt att flashback skall behålla sin ställning förevigt?
Jag säger inte att det kommer att ske just här och nu. Men blir det en betydande del av inkomsterna så kommer det naturligtvis att bli så.

Mycket antagande, lite backning.
Citera
2012-12-10, 21:11
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonped
Vad har redbet pröjsat för detta?

Det kommer du och jag aldrig få reda på.

PartyPoker hade ju ett underforum med en representant för några månader sedan. fyi.
Citera
2012-12-10, 21:13
Medlem
bergsturks avatar
Citat:

Men herregud, Flashback har alltid varit reklamfinansierat. Det var till och med reklam i FNA. Reklamen kom väl in i FNA-utskicken för typ femton år sedan och jag kan inte direkt se att verksamheten genomsyras av kommersialism och censurivrande idag heller. Get a grip, people.
Senast redigerad av bergsturk 2012-12-10 kl. 21:28.
Citera
2012-12-10, 21:30
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Det kommer inte hända. Samma sak gäller de andra annonsörer du ser på forumet. Hela vår existens bygger på att vi är helt åsiktsneutrala och inte viker från regelverket. Ingen annonsör kan påverka moderatorernas arbete åt något håll och det är vi väldigt tydliga med gentemot moderatorerna från adminhåll.

admin4
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in