Vet inte vilken storlek det är på mina sängar men det är två enkelsängar som står ihop och bildar en dubbelsäng. Har fyra kuddar men använder två eller tre. Den jag aldrig använder är äldre och allmänt otrevlig att ha huvudet på. En är någon sorts specialkudde som formar sig efter huvudet medan de andra två är vanliga, men ganska bra, kuddar. Oftast har jag huvudet på specialkudden och har en av de andra vid sidan om mig för att ha armen på. Om jag använder dee två vanliga kuddarna krävs det oftast att de "fluffas upp" mot varandra för att det ska bli skönt.
6 kuddar i en 100 säng. Om det går plats? Nja inte direkt. Men kuddar ger en myskänsla och det är vad jag vill känna när jag ser min säng: att den ser mysigt och inbjudande ut.
Hatar dunkuddar så det är bara bomull, vissa dyrare, andra billiga ikeakuddar. Bygger upp som en "korg" när jag ska sova så jag använder alla. Men oftast finns det bara två kvar när jag vaknar.
Haha, battlestation, vad är det för namn på en säng haha
Vi har två 80-sängbottnar och en heltäckande bäddmadrass i en 160-sängstomme, två sovkuddar var och två "prydnadskuddar" (hemskt ord haha)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!