Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-08, 01:49
Medlem
Lopras avatar
Har Flashback ändrat min avatar eller vad fan är det frågan om?? hade en annan bild innan. Har det hänt att dom bara har ändrat eran avatar med?

Bilden känns ju inte så seriös, så är inte säker att det är Flashback, men det är ingen annan hos mig heller.
Senast redigerad av Lopra 2012-12-08 kl. 01:54.
Citera
2012-12-08, 01:53
Medlem
micaeles avatar
I mycket få fall har det hänt att administratörerna har ändrat avatarer åt användare. Vad hade du för avatar innan, vad har du för avatar nu, och du är säker på att du själv inte har ändrat något på sistone?
Citera
2012-12-08, 01:56
Medlem
Lopras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
I mycket få fall har det hänt att administratörerna har ändrat avatarer åt användare. Vad hade du för avatar innan, vad har du för avatar nu, och du är säker på att du själv inte har ändrat något på sistone?
Hade den här innan http://www.ladda-upp.se/bilder/ybkfjurqktjvx/. Kan du se min avatar som jag har nu? jag är 100% säker att jag inte har gjort det.
Citera
2012-12-08, 02:01
Medlem
Är inte det bilden av killen som startade en tråd om att bli modell? Kanske han som rapporterade in att han inte ville att du använder hans bild som avatar.
Citera
2012-12-08, 02:02
Medlem
Brutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lopra
Hade den här innan http://www.ladda-upp.se/bilder/ybkfjurqktjvx/. Kan du se min avatar som jag har nu? jag är 100% säker att jag inte har gjort det.

Länkade du verkligen till rätt bild nu?
En sommarlovsledig badpojke i finaste badbyxorna.

//Brute
Citera
2012-12-08, 02:02
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Just nu har du en avatar som ser ut som en feel från 4chan. Stilongs står det, om ögonen är med mig.

Citat:
Ursprungligen postat av MadeOf
Är inte det bilden av killen som startade en tråd om att bli modell? Kanske han som rapporterade in att han inte ville att du använder hans bild som avatar.
Har svårt att se hur någon kan bevisa att bild presenterar ens ego, då man måste bevisa detta.
Citera
2012-12-08, 02:04
Medlem
Lopras avatar
Citat:
Ja jag tog hans bild.
Citera
2012-12-08, 02:05
Medlem
Lopras avatar
Citat:
Just nu har du en avatar som ser ut som en feel från 4chan. Stilongs står det, om ögonen är med mig.

Har svårt att se hur någon kan bevisa att bild presenterar ens ego, då man måste bevisa detta.
Ja det är den bilden. Tror du det kan vara Flashback som har gjort det? eller har han anmält mig?
Citera
2012-12-08, 02:06
Medlem
Citat:

Killen ifråga startade en tråd där han publicerade den bilden + ett par till, och frågade om han hade vad som krävs för att bli modell. Någon sekund senare hade en användare (jag antar att det är TS) bytt sin avatar till en av bilderna som killen la upp. Jag antar att han inte har några svårigheter att bevisa detta då TS hade inte ens kunnat få tag på denna bild om inte killen hade precis lagt upp den. Antar att mods/admin kan kolla när avataren byttes osv.
Citera
2012-12-08, 02:07
Medlem
Citat:
Ja det är den bilden. Tror du det kan vara Flashback som har gjort det? eller har han anmält mig?
Det skulle jag gissa på. Jag hade blivit irriterad om någon använde en bild av mig, särskilt eftersom jag inte är någon kändis.
Citera
2012-12-08, 02:09
Medlem
Lopras avatar
Citat:
Killen ifråga startade en tråd där han publicerade den bilden + ett par till, och frågade om han hade vad som krävs för att bli modell. Någon sekund senare hade en användare (jag antar att det är TS) bytt sin avatar till en av bilderna som killen la upp. Jag antar att han inte har några svårigheter att bevisa detta då TS hade inte ens kunnat få tag på denna bild om inte killen hade precis lagt upp den. Antar att mods/admin kan kolla när avataren byttes osv.
Men varför tog dom inte bara bort bilden? den här bilden som dom tog nu är ju verkligen inte seriös.
Citera
2012-12-08, 02:09
Medlem
Citat:
Men varför tog dom inte bara bort bilden? den här bilden som dom tog nu är ju verkligen inte seriös.
De kanske ville driva lite med dig? Kan du inte bara byta om den stör dig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in