2012-12-07, 19:04
Medlem
deepfears avatar
Godkväll Flashback!

Har tänkt en del på en sak. Har det någon gång hänt er att ni fått ett ligg helt oväntat?

T.ex. Ni flörtar med någon i en klädbutik och ni kanske smyger in i omklädningsrummet?
Styr upp en flygvärdinna på ett flygplan? Dragit till toan med en receptionist? Bjudit in en försäljare som knackat på dörren? Fått ett blowob av körlektionsläraren etc..

Detta måste ju ha hänt någon? Berätta gärna era historier!

Jag har aldrig riktigt råkat ut för något sånt här men som sagt, TS börjar:

Var på väg hem från nattbussen när jag ska ta och tända en cigg. Hittade inte min tändare och mindes att jag gav den till en vän tidigare. Frågar en tjej, som gick av samma buss, om hon har en tändare. Det hade hon och genom en diskussion på kanske 1 minut och 30 sekunder så frågar jag om hon vill sova hos mig och hon svarar "Fan.. jag kan inte tro att jag gör det här men visst" (Hon var 3 år äldre )

En annan gång så hade jag haft ett litet beerpong häng hos mig. Vi var 4 tjejer och 4 killar som var hos mig och spelade beerpong, rökte lite gräs och lyssnade på musik. Vi hade dock aldrig träffat dom här brudarna förut, utan hade raggat upp dom på internet. Runt typ 0400 så är det bara jag, min kompis och 2 brudar kvar. Min polare hade börjat ragga på den snygga av dom och den fula var så ful att jag inte ville ha något med henne att göra. Jag gick ner till mitt rum, tog ut mina linser, la mig i sängen och somnade.

10-15 minuter senare så blir jag väckt av den snygga bruden. Hon hade gått ner till mitt rum för att lämna min vän och den fula bruden ensamma. (Det var dom 2 som hade snackat på internet tidigare). Hon undrade om hon kunde sova nere hos mig men det blev ju inte mycket sömn där inte Alltid mysigt att bli väckt av en brud som vill knulla!

Mina historier är dock ganska lame om man tänker på impulsknull i affärer eller liknande.

Så alla lyckligt lottade flashbackare, dela med er!

Mvh Deepfear
Citera
2012-12-07, 19:27
Medlem
Clawdeens avatar
Jag fick ett radikalt oväntat knull. Jag var på fest hos en snubbe med min tjejkompis, hon kände snubben. Nå kvällen led mot sitt slut och vi skulle sova över. Jag fick sova i sängen med han som vi festade hos. Jag tänkte inge mer på det. Så lägger mig i sängen och han börjar massera mig och sen blir det ligga av.
Ligger med han än idag då han sen blev min kille.
Otroligt oväntat och bra ligg.
Citera
2012-12-07, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdeen
Jag fick ett radikalt oväntat knull. Jag var på fest hos en snubbe med min tjejkompis, hon kände snubben. Nå kvällen led mot sitt slut och vi skulle sova över. Jag fick sova i sängen med han som vi festade hos. Jag tänkte inge mer på det. Så lägger mig i sängen och han börjar massera mig och sen blir det ligga av.

LOL, mycket oväntat drag!

"Det bara hände", eller hur?
Nej, bara killar få svara i den här tråden om tjejernas svar ser ut så här...
Citera
2012-12-07, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustAskMe
LOL, mycket oväntat drag!

"Det bara hände", eller hur?
Nej, bara killar få svara i den här tråden om tjejernas svar ser ut så här...

Haha sådan jävla klassiker, "det bara hände".
Citera
2012-12-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdeen

Bara hände? Haha.. Du har ingen aning om hur killar tänker va? Kan lova att han från timme 1 bestämde sig för att satsa på att sätta dig!
Citera
2012-12-07, 20:24
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tossigkille
Bara hände? Haha.. Du har ingen aning om hur killar tänker va? Kan lova att han från timme 1 bestämde sig för att satsa på att sätta dig!

En timme? Prova minst en månad. Jag stalkar alla tjejer i en 3-månadsperiod innan jag ligger med dem.

Kom tillbaks när du vet hur riktiga män tänker.
Citera
2012-12-07, 20:25
Medlem
lagartos avatar
Som hantverkare blev jag praktiskt taget våldtagen av en ung härlig tjej. Det var rätt oväntat. Jag skrev övertid då det drog ut på tiden
Citera
2012-12-07, 20:28
Medlem
CommonKnowledges avatar
När jag gick i gymnasiet och kom till lektionen en dag så var det bara en tjej(blond, blåa ögon, söt, en 7:a skulle jag säga) i klassrummet eftersom det blivit inställt men dom inte hade nått oss två i tid. Detta ämne var ett extraval och jag hade aldrig pratat med henne innan, bara sett henne i korridorerna utan att bry mig nämnvärt.

I vanliga fall skulle jag snabbt som blixten dragit hem, glad som fan att slippa lektion men denna gång låg jag efter i ämnet och såg detta som ett bra tillfälle att göra klart uppgifterna som fattades. Vi satt i varsin ände av rummet och glodde i våra böcker när hon plötsligt börjar fråga något om ämnet. Jag svarar kort och fortsätter läsa i boken. Efter någon minut så börjar hon igen och jag gör samma sak. Sedan börjar hon ställa mer personliga frågor som inte har speciellt mycket med skolan att göra och en lampa tänds i ovanför mitt huvud.

Efter några minuters skitsnack så tog jag modet till mig(absolut inte likt mig) och frågade henne rakt ut "Vill du knulla?" Det blev knäpptyst och plötsligt hör man ett "Mm.." Minuten senare låg hon böjd över ett av borden med mig bakom sig. Fortsatte knulla henne i toaletten under terminens gång, alltid under den timmen. Perfekt motivation för en annars skoltrött kille!
Citera
2012-12-07, 20:30
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagarto
Som hantverkare blev jag praktiskt taget våldtagen av en ung härlig tjej. Det var rätt oväntat. Jag skrev övertid då det drog ut på tiden

Du borde ju ha krediterat några timmar. Fast det kanske var det hon var ute efter, så bra att du la på lite extra.
Citera
2012-12-07, 20:46
Medlem
jowals avatar
På min 24e födelsedag dök ett ex upp och ville bjuda på öl, väl ute fick jag mer än vad jag teg om och tappade omdömet och tidsuppfattningen. Jag missade min buss hem och blev hemsläpad utan kvinnan som mer eller mindre våldtog mig Som kille var detta en aning bisarrt att uppleva då det brukar vara jag som står för liknande bravader!
Citera
2012-12-07, 20:48
Medlem
Satt och drack öl på morgonen när jag och mina polare hade vaknat en sommar efter en utekväll.
Vi var nog 4 stycken plus dom 2 som bodde där, och den återställaren på morgonen blev till 2,3,4,5,6 öl till innan klockan var 14-15, så vi var rätt så fulla.
Då kommer där in två tjejkompisar till tjejen som bodde där, och dom var spiknyktra men skulle med ut på kvällen.
Den ena var rätt snygg och var jävligt porrig, men hon verkade inte alls intresserad utan såg mest chockad ut eftersom att vi var rätt så bra fulla så tidigt!
Jag var givetvis fyllekåt, klämmer ur mig rakt över bordet på terassen till en av dom nya tjejerna som kom, som jag inte ens kom ihåg namnet på; "Hallå, ska du med mig in i duschen och knulla?", dock sagt lite med glimten i ögat. Hennes svar blir :"Jaja, visst!" som ingenting.. jag blev helt paff, men det tog inte mer än kanske 30 sekunder innan vi var i duschen helt avklädda sen!

Finns många historier egentligen, men vill inte röja min identitet!..
Citera
2012-12-07, 20:58
Medlem
Jarlskarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoogieTorben
Varje knull jag får är oväntat.....

Om frågeställningen hade varit en tävling så hade du preis vunnit.

OnT: Var på en utomlands-resa med ett gäng polare, när vi kommer tillbaka till hostelet plingar mobilen till, och det visar sig att en av brudarna som var med men som jag aldrig snackat med vill ligga. Scår, som man säger i amerikat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in