2013-06-11, 18:16
Medlem
fettjamenvissts avatar
Satt och kollade Bajen - Varberg igår (varberg.. visste knappt att den lilla hålan hade ett fotbollslag)
Lider med Bajen att ni ska få möta såna gäng, och att ni inte kan vinna är ju ett ännu större skämt när ni leder med 2-0 och har totalt spelövertag egentligen.
Publiksiffran bör ni inte klaga på, så jävla uselt som bajen spelar..
En annan sak jag reagerat på, fyran sänder ju bara bajenmatcher ju, det är ju rätt skumt
2013-06-11, 18:18
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst
Satt och kollade Bajen - Varberg igår (varberg.. visste knappt att den lilla hålan hade ett fotbollslag)
Lider med Bajen att ni ska få möta såna gäng, och att ni inte kan vinna är ju ett ännu större skämt när ni leder med 2-0 och har totalt spelövertag egentligen.
Publiksiffran bör ni inte klaga på, så jävla uselt som bajen spelar..
En annan sak jag reagerat på, fyran sänder ju bara bajenmatcher ju, det är ju rätt skumt

Bajen har väl överlägset flest fans i serien. de tänker bara på tittarsiffrorna-då kan de kränga ännu mer reklam.
2013-06-11, 18:24
Medlem
fettjamenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Bajen har väl överlägset flest fans i serien. de tänker bara på tittarsiffrorna-då kan de kränga ännu mer reklam.

Mjo men tro det eller ej så har GAIS en hel del också, även om de inte går om det går dåligt (som det för det mesta för för det bonkagänget)

Men förutom GAIS och Bajen så finns det vill inget lag som har publik.
2013-06-11, 18:33
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst
Mjo men tro det eller ej så har GAIS en hel del också, även om de inte går om det går dåligt (som det för det mesta för för det bonkagänget)

Men förutom GAIS och Bajen så finns det vill inget lag som har publik.

Både Örebro och Östersund har högre snitt än Gais, så visst finns det några fler lag med publik.
2013-06-11, 18:37
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Både Örebro och Östersund har högre snitt än Gais, så visst finns det några fler lag med publik.

gais lever lite på gamla meriter i det allmänna medvetandet.
2013-06-11, 18:40
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
gais lever lite på gamla meriter i det allmänna medvetandet.
Det är nog tyvärr så. Man vet att man harvat i superettan för länge när man blir alldeles lyrisk över att se att det finns klubbar som snittar över 4000 pers.
2013-06-11, 19:05
Medlem
Man tycker ju att även Örgryte bör kunna dra lite mer än dryga 3 000.
2013-06-11, 19:06
Medlem
Whaaat? Förbundet har alltså hyrt in amerikanska fotbollsspelare till matchen nu! Jag trodde det var ett skämt när jag hörde det i veckan...

Tydligen har dom till uppgift att tackla ner om någon springer in på plan och dom hade axelskydd och hjälmar med sig?

SVFF alltså...
2013-06-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_law
Whaaat? Förbundet har alltså hyrt in amerikanska fotbollsspelare till matchen nu! Jag trodde det var ett skämt när jag hörde det i veckan...

Tydligen har dom till uppgift att tackla ner om någon springer in på plan och dom hade axelskydd och hjälmar med sig?

SVFF alltså...
När det gäller SvFF är inget förvånande. Pinsammare och mer odugligt förbund får man fan leta långt efter.
Senast redigerad av Medicineraren 2013-06-11 kl. 19:21.
2013-06-11, 19:24
Medlem
jag tror inte att dom 8200 igår gick för att se bra fotboll...
2013-06-11, 19:44
Medlem
SoderortFTWs avatar
Angående konstgräs tror jag att vi tjänar på det i längden, majoriteten av alla kids i 13-14 års åldern har trots allt aldrig ens rört en naturgräsplan, de är uppvuxna på konstgräs.
2013-06-11, 20:35
Medlem
Andickys avatar
MDMF!

Lika väl att inte lära ens framtida barn att skriva med penna!
Alla använder ju ändå bara datorer idag....

BA(FUCKING)ZINGA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in