Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Jag stod i princip helt centralt i klacken och hade ruskigt svårt att höra trumman. Känns som att den övre halvan av klacken hade samma problem då de alltid sjöng osynkat. Förstörde jävligt mycket tyvärr.
Fattar inte det här alltså. Jag hörde capon i mikrofonen och trumman så jävla tydligt att jag ville slänga ner mitt huvud i skämskudden eftersom att i min värld var dessa det enda man hörde. Trumman hade något äckligt jävla eko som fick det att låta som om det vore två trummor, fast den andra slog 0.5 sekunder efter, så varje "dunk" blev "dunk dunk" som lät groteskt fult. Sedan hörde man capon hela matchen ut.
När jag kollade på klacken såg jag att många på den högra sidan stod heelt jävla tysta. Tror att UN och SI står för nära varandra, så när man kör en växelramsa blir det bara en växelramsa mellan den ena halvan av norra, då den högre står isolerad. Tydligen ska inte den högra sidan ha hört capon, vilket kan förklara tystnaden (?)...
Fyfan, låt oss se hur det fungerar nästa hemmamatch. Förhoppningsvis byter SI plats, kanske lite mer åt höger.
Läser många som skriver liknande saker som detta:
"Jag förstår ingenting.
Jag satt i mitten på etage 2 och hade norra till vänster om mig. Det enda jag tog med mig hem och det enda som kommer att locka mig tillbaka var trycket.
Stundtals kunde jag inte höra mina polare runt omkring mig.
Sen kommer jag in här och läser allt detta. Mutbygget måste vara byggt på ett jävla märkligt sätt då vissa tycker trycket på arenan är fantastiskt och andra tycker det är obefintligt. "
När man inte ens kan höra varandra inom klacken låter det såhär groteskt osynkat:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ukKYEgbhBJ4
Förhoppningsvis ändras trumplaceringen i framtiden.