2013-11-10, 20:55
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Konstig humor.
Att man skapar en organisation som vill gå emot de inskränkta är väl inte så konstigt?
Eller du ska vara tuff å hård nu?
Vem f*n är "de inskränkta"?
2013-11-10, 20:55
Medlem
ErPupones avatar
Vissa härinne borde lära sig granska källkritik
2013-11-10, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Konstig humor.
Att man skapar en organisation som vill gå emot de inskränkta är väl inte så konstigt?
Eller du ska vara tuff å hård nu?

Så ni ska sluta skrika "bögar" på era läktare? Snart står väll supras och hånglar ist för att kramas på era filmer. Haha asså, vad fan håller ni på med?
2013-11-10, 21:16
Medlem
Det finns alltså folk som tar realisten och liknande sidor på allvar? Wow.
2013-11-10, 21:16
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Ja, det fetstilade håller jag med om.
Känns som att jag kollar på en träningsmatch.

Träningsmatcher har bättre stämning. http://www.youtube.com/watch?v=9JOVNUfge2Q
2013-11-10, 21:25
Medlem
wow sån cool stämning !
2013-11-10, 21:30
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irasa
Det finns alltså folk som tar realisten och liknande sidor på allvar? Wow.
Realisten brukar hålla en bra kvalité. Vad är det som är fel i artikeln?

Lägg ihop realistenartikeln+pedofiliskandalen+det här klippet http://youtu.be/PgXopsGbxWs?t=30s ihop

Kommentarer är nog överflödiga...
2013-11-10, 21:33
Medlem
Olympians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErPupone
Vissa härinne borde lära sig granska källkritik
Jag tror nog att Realisten.se har sitt eget intresse av att outa politiskt folk från vänsterkanten, men i det här fallet bedömer jag informationen som trovärdig i allra högsta grad. Det kan knappast finnas någon seriös fotbollssupporter som försvarar den här kampanjen. Går man med i något som kallas "Fotbollssupportrar emot homofobi" så visar det med ganska stor tydlighet att det finns något annat som man prioriterar före sitt supporterskap.
Senast redigerad av Olympian 2013-11-10 kl. 21:41.
2013-11-10, 21:38
Medlem
Joni93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cosmo.Kramer
Realisten brukar hålla en bra kvalité. Vad är det som är fel i artikeln?

Lägg ihop realistenartikeln+pedofiliskandalen+det här klippet http://youtu.be/PgXopsGbxWs?t=30s ihop

Kommentarer är nog överflödiga...

Tur att klippet slutar där de börjar kramas nakna.
2013-11-10, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Jag tror nog att Realisten.se har sitt eget intresse av att outa politiskt folk från vänsterkanten, men i det här fallet bedömer jag informationen som trovärdig i allra högsta grad. Det kan knappast finnas någon seriös fotbollssupporter som försvarar den här kampanjen. Går man med i något som kallas "Fotbollssupportrar emot homofobi" så visar det med ganska stor tydlighet att det finns något annat som man prioriterar före sitt supporterskap.

Håller faktiskt med, jag är emot homofobi, men när jag ställer mig på läktaren så lämnar jag politiken hemma och sjunger för Djurgår'n. Politiska budskap som inte behandlar supportrar eller fotbollen ska hållas borta.
2013-11-10, 21:52
Medlem
ArneIIIs avatar
Kul när man körde nationalsången och det enda som hördes var Malmöklackens befria Skåne-sång. Öppet mål av förbundet där. Aldrig fattat varför man ska ha nationalsången under cupmatcher.
2013-11-10, 22:07
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
"Fotbollssupportrar emot homofobi" som företeelse är inte ett politiskt ställningstagande utan en fråga om rättigheter. Din åsikt i en fråga om Malmö FF är orelevant, det förstår alla. Att länka till realisten i en sån här sak är som att länka till Sportbladet när man vill betona huliganism. Snedvridet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in