2012-12-07, 00:23
Avslutad
Finns det någon restaurang/steakhouse som ej har skaldjur på menyn öht? ska ut med några kollegor, varav en är såpass allergisk att hon ens tål doften av skaldjur om någon vid ett bord intill beställer ngt (räkor, hummer, kräftor osv, t om bläckfisk). "Vanlig" fisk, lax osv är tydligen ok

Kollat igenom div hemsidor/menyer, men de flesta har något alt. som gör att det går bort.

Mvh
Citera
2012-12-07, 10:30
Medlem
dankars avatar
Djuret! Där tror jag inte de skulle få för sig att servera skaldjur/fisk, väldigt bra restauran. www.djuret.se

Köttbaren om du inte har kollat upp den. Har aldrig ätit där själv men tror inte de jobbar skaldjur. Ev. fisk.

Grill ruby kan vara ett alternativt, tror inte de har skaldjur på menyn men det bör du kolla upp innan.
Citera
2012-12-07, 11:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dankar
Djuret! Där tror jag inte de skulle få för sig att servera skaldjur/fisk, väldigt bra restauran. www.djuret.se

Köttbaren om du inte har kollat upp den. Har aldrig ätit där själv men tror inte de jobbar skaldjur. Ev. fisk.

Grill ruby kan vara ett alternativt, tror inte de har skaldjur på menyn men det bör du kolla upp innan.
Tack för tipsen. Fann även http://www.saddleandsabre.com/ .. postar ifall jag hittar några fler alt, kanske finns fler som någon gång behöver hitta skaldjursfria restauranger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in