Citat:
Ursprungligen postat av darebuilder
Ah men nu har betsson börjat ge ut 5 gratis spinn varje dag till mega fortune, det måste vara för en anledning. Dom vill att media blir uppmärksamma och någon kammar hem skiten.(reklam) dom har antagligen tjänat sjukt mycket på denna, så varför inte. Läste man på aftonhoran och expressen för nån dag sen så vill dom ju bara ha iväg den. Men jag förstår att det är jävligt lite chans. Men låt oss säga att man spelar en hel dag och får 20-50 bonusar, chansen är ju relativt stor ändå ju. ifall man har gjort den många gånger förstår man ju lite, fast jag vet inte de är väll jävligt lång sökt men ändå.
"
Läste man på aftonhoran och expressen för nån dag sen så vill dom ju bara ha iväg den."
Varför skulle ett spelbolag vilja att en jackpot skulle delas ut? Finns ju ingen bättre PR än en jackpot som bara växer och växer och till slut blir den största någonsin.
Sitter du och spelar en hel dag kommer du bara att bli väldigt fattig, inget mer. Jag tror inte du förstår hur många miljoner spelrundor som redan spelats på Mega Fortune. Det är många fler än Betsson som erbjuder slotmaskinen förstår du.
Men för all del, prova lyckan du.