Citat:
Ursprungligen postat av
swedenistani
Har några frågor angående 24/7-gym. Bor själv i västerås och har enbart gymmat på friskis och svettis!
1. Eftersom det är öppet dygnet runt och året om. Så undrar jag har alla gym kameror (med tanke på att det finns en hel del plankar som vill komma in gratis eller kriminella personer)???
2. Hur många duschbåsar eller duschhuvud har en genomsnittlig 24/7 gym? (i friskis och svettis så har de flesta gym minst 10-15 duschbåsar/duschhuvud)?
3. Är det värt priset på ca 4000 SEK för 1 årsmedelmskap?
4. Är det vanligt med skumma typer?
5. Andra saker som jag bör tänka på när det gäller 24/7 gym?
Tror det varierar stort vilket folk som tränar på 24/7 beroende på vilket område gymmet ligger i,mitt gym ligger i ett ganska "vitt"medelklassområde så skulle inte säga att det är mer skumma typer där än på andra gym.
Mitt gym har en väldig liten "sluss" som man skall passera genom, denna sluss rymmer en person ,men visst skulle man kunna tränga ihop sig och någon skulle kunna ta in en icke medlem ,men samtidigt har man nog gjort sitt sista träningspass där.
Prismässigt är dom billigast i min stad.
Jag bor hundra meter från gymmet , så duschar alltid hemma, har inte ens varit i ett omklädningsrum, så vet ej hur det är med duschar.