2025-09-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hras
Nej, man måste scanna vid utpassage också. Det är antingen det eller att använda det larmade nödutgångshandtaget. Det är lagom kul att stå där inne och felsöka varför appen inte laddar. Eller behöva logga in igen för att man mystiskt blivit utloggad. Och sen är dörrslussen CP-trång också så man måste mosa in sig om man har stor väska med sig. Är varken fetto eller bodybuilder - undrar hur de ens kommer in.

Utrustningen på Fitness suger i regel också. Har inte varit på ett enda som haft half-racks, bumpers eller ordentlig bänkpress.

Det som är bra: ofta väldigt välstädat och dynor och maskiner är bra underhållna.
Jag har rest en del i jobbet och använt 24/7 på grund av det. Utbudet varierar enormt mellan de olika gymmen inom kedjan. Du har nog bara haft otur för det finns eller fanns eftersom det är ett par år mellan resorna gym som har bra grejer.
Citera
2025-09-28, 21:17
Medlem
NiccoJs avatar
Svettiga babbar som inte har sett varken dusch eller deo ens på bild.
Citera
2025-10-18, 13:19
Medlem
swedenistanis avatar
Har några frågor angående 24/7-gym. Bor själv i västerås och har enbart gymmat på friskis och svettis!

1. Eftersom det är öppet dygnet runt och året om. Så undrar jag har alla gym kameror (med tanke på att det finns en hel del plankar som vill komma in gratis eller kriminella personer)???

2. Hur många duschbåsar eller duschhuvud har en genomsnittlig 24/7 gym? (i friskis och svettis så har de flesta gym minst 10-15 duschbåsar/duschhuvud)?

3. Är det värt priset på ca 4000 SEK för 1 årsmedelmskap?

4. Är det vanligt med skumma typer?

5. Andra saker som jag bör tänka på när det gäller 24/7 gym?
Citera
2025-10-18, 13:19
Medlem
Masingas avatar
Indier och annat skitfolk.
Citera
2025-10-18, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Har några frågor angående 24/7-gym. Bor själv i västerås och har enbart gymmat på friskis och svettis!

1. Eftersom det är öppet dygnet runt och året om. Så undrar jag har alla gym kameror (med tanke på att det finns en hel del plankar som vill komma in gratis eller kriminella personer)???

2. Hur många duschbåsar eller duschhuvud har en genomsnittlig 24/7 gym? (i friskis och svettis så har de flesta gym minst 10-15 duschbåsar/duschhuvud)?

3. Är det värt priset på ca 4000 SEK för 1 årsmedelmskap?

4. Är det vanligt med skumma typer?

5. Andra saker som jag bör tänka på när det gäller 24/7 gym?
Tror det varierar stort vilket folk som tränar på 24/7 beroende på vilket område gymmet ligger i,mitt gym ligger i ett ganska "vitt"medelklassområde så skulle inte säga att det är mer skumma typer där än på andra gym.

Mitt gym har en väldig liten "sluss" som man skall passera genom, denna sluss rymmer en person ,men visst skulle man kunna tränga ihop sig och någon skulle kunna ta in en icke medlem ,men samtidigt har man nog gjort sitt sista träningspass där.

Prismässigt är dom billigast i min stad.

Jag bor hundra meter från gymmet , så duschar alltid hemma, har inte ens varit i ett omklädningsrum, så vet ej hur det är med duschar.
Citera
2025-10-18, 14:34
Medlem
swedenistanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjelvklart
Tror det varierar stort vilket folk som tränar på 24/7 beroende på vilket område gymmet ligger i,mitt gym ligger i ett ganska "vitt"medelklassområde så skulle inte säga att det är mer skumma typer där än på andra gym.

Mitt gym har en väldig liten "sluss" som man skall passera genom, denna sluss rymmer en person ,men visst skulle man kunna tränga ihop sig och någon skulle kunna ta in en icke medlem ,men samtidigt har man nog gjort sitt sista träningspass där.

Prismässigt är dom billigast i min stad.

Jag bor hundra meter från gymmet , så duschar alltid hemma, har inte ens varit i ett omklädningsrum, så vet ej hur det är med duschar.

Så du menar att alla gym 24/7 är under 24 timmars kameraövervakning både utanför entredörren och inne på gymmet? så gör du något märkligt så kommer väktarna efter ca 10 minuter??? eller
Citera
2025-10-18, 14:37
Medlem
Citat:
Så du menar att alla gym 24/7 är under 24 timmars kameraövervakning både utanför entredörren och inne på gymmet? så gör du något märkligt så kommer väktarna efter ca 10 minuter??? eller
Jag hoppas det!
Citera
2025-10-29, 17:02
Medlem
Citat:

Nej har släppt in många ggr utan problem
Citera
2026-01-01, 18:29
Medlem
Krappfiskarns avatar
Har tränat på ett fitness24seven två veckor nu då stan jag är i inte har ett stc eller kraftkarlsklubb. Positivt överraskad, då det sats-gymmet jag tränade på i Stockholm inte är så mycket bättre (undantaget eleiko-utrustning men det är knappast värt dubbla+ priset). Gymmet här är fräscht, en del maskiner är knepiga och inte bästa belastningskurvan men maskiner är till för muskelkontakt och inte styrka.

Många blattar men av den lugnare varianten då det är en liten ort. Bra värme i lokalen också.
Citera
2026-01-03, 12:36
Medlem
Det talas om att där fattats papper i veckor och att stora sopsäckar står vid papperskorgarna. Någonstans hade städerskan även kört in städvagnen i duschen och det har stått så, sedan dess. Fick bild på det.

Vad är det som händer? Strejkar städerskorna, tro?

Utöver det, ska det vara ett mycket bra gym vad jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in