Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-06, 01:27
  #1
Avstängd
djtswes avatar
Tänkte att vi skulle skriva vad vi stör oss mest på, på fitness 24/7!

kan bli en kul tråd haha!

Jag kan börja:

1.hatar att dem alltid har så jävla dålig musik som man aldrig har hört ens :S

2. dem har för lätta lös vikter ....
Citera
2012-12-06, 07:48
  #2
Medlem
Att de har "Fitness" med i namnet? Man blir ju osäker på om man kan träna där då.
Citera
2012-12-06, 08:28
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djtswe

1.hatar att dem alltid har så jävla dålig musik som man aldrig har hört ens :S

På vilket sätt är det relevant?
Citera
2012-12-06, 09:04
  #4
Medlem
Aldrig tränat där men hört av tjejkompis att hon en kväll skulle duscha efter ett avslutat gympass. Hon gick in i omklädningsrummet och hinner precis stänga dörren innan någon kommer och rycker och sliter i dörren. En djup basröst säger nåt i stil med "Ey öppna jao! Kom igen tjejeen!"

Hon blev såklart väldigt obekväm och slutade på det gymmet efter det. Hon kände sig hotad och rädd, med all rätt!
Citera
2012-12-06, 09:26
  #5
Medlem
io3uri9uys avatar
Att det tar ett halvår (skojjar inte) att reparera en enda maskin.
Materialet (skinnet) på maskinerna är så jävla b.
Att det ska vara så jäkla trångt i omklädningsutrymmet.
__________________
Senast redigerad av io3uri9uy 2012-12-06 kl. 09:29.
Citera
2012-12-06, 12:27
  #6
Avstängd
Alltidxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Aldrig tränat där men hört av tjejkompis att hon en kväll skulle duscha efter ett avslutat gympass. Hon gick in i omklädningsrummet och hinner precis stänga dörren innan någon kommer och rycker och sliter i dörren. En djup basröst säger nåt i stil med "Ey öppna jao! Kom igen tjejeen!"

Hon blev såklart väldigt obekväm och slutade på det gymmet efter det. Hon kände sig hotad och rädd, med all rätt!
Helt sjukt. Låter inte som särskilt svenskt beteende.
Citera
2012-12-06, 16:51
  #7
Medlem
Tunnelbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tobFine
Aldrig tränat där men hört av tjejkompis att hon en kväll skulle duscha efter ett avslutat gympass. Hon gick in i omklädningsrummet och hinner precis stänga dörren innan någon kommer och rycker och sliter i dörren. En djup basröst säger nåt i stil med "Ey öppna jao! Kom igen tjejeen!"

Hon blev såklart väldigt obekväm och slutade på det gymmet efter det. Hon kände sig hotad och rädd, med all rätt!


Man får vad man betalar för, har du hört det uttrycket någon gång ?
Citera
2012-12-06, 17:07
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tunnelbanan
Man får vad man betalar för, har du hört det uttrycket någon gång ?

Japp det har jag hört. Det var alltså inte jag som tränat där utan en tjejkompis till mig. Men det uttrycket har jag hört ja.
Citera
2012-12-06, 18:11
  #9
Medlem
TiltRages avatar
Att det bara finns ett powerrack. Nu är det ju oftast ledigt då det mest är discogymmare på mitt Fitness 24/7 men när det är upptaget är det trist att behöva vänta. Musiken är väl kass, men det skiter jag i då jag har egna lurar.
__________________
Senast redigerad av TiltRage 2012-12-06 kl. 19:06.
Citera
2012-12-06, 18:27
  #10
Medlem
Weebls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av djtswe
jävla dålig musik


Det här.
Citat:
Ursprungligen postat av io3uri9uy
Att det tar ett halvår (skojjar inte) att reparera en enda maskin.

Och det här.


Ballader och annan downbeat musik hör inte hemma på ett gym. Konstant oordning bland vikter och hantlar, smutsigt. Kassa maskiner...
Men är man fattig student så är man...
Citera
2012-12-06, 18:54
  #11
Medlem
SiSeniors avatar
Hatar mycket med fitness 24/7.
  • Deras nya maskiner är oftast mycket obekväma.
  • För lite lösa vikter.
  • Avsaknaden av packerracket.
  • Avsaknaden av skivstänger.
etc, etc. Desto fler fitness-gym jag besöker, desto längre blir listan.
Citera
2012-12-06, 19:28
  #12
Medlem
Stället har bra öppettider, ligger ett stenkast från vars jag bor och ger mig möjlighet att träna även på dagar när det är ont om tid. I övrigt finns det inget gott att säga om kedjan. Ämnet Fitness 24/7 gör sig nog bättre hos familjelivs forum än på flashback. Olika målgrupper.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback