2012-12-05, 15:39
Medlem
jonnizs avatar
Tjo! Jag vet att denna kanske egentligen borde ligga i random filmklipp-tråden, men detta är så stört att det kräver en egen tråd.

De springer in nakna till tågen, använder sig själva som stenciler med brännsläckare laddade med färg.

Här är filmen?

http://www.youtube.com/watch?v=_Crd_hVnE4c&sns=tw

Nå, förutom att förundras över denna.... handling, får vi väl ha lite diskussionsmaterial!

* Vilka är dessa snubbar? Jag såg den länkades från thegrifters, och dem är ju ganska fuckade, så inte omöjligt.

* Varför? Är detta graffiti dragen till sin spets och hade platsat i något flummigt konstprojekt (tänk nug) eller bara ett jävligt kul "prank"? Konst?

* På skalan från en whiteboardmarker till 600ml kråm, var ligger filmen? Eller jag menar biltemaburkar till elk och nikeairmax?

Edit; det verkar vara The Grifters som gjort den. Alltså EAK/LBC från bulgarien. Som för övrigt var på besök här i Skåne för ett tag sedan.
Senast redigerad av jonniz 2012-12-05 kl. 15:45.
Citera
2012-12-05, 15:51
Medlem
timewasters avatar
ja, det var ju något.

Detta är inte graffiti någonstans enligt mig, även om snubbarna säkert målar själva.
Citera
2012-12-05, 15:53
Medlem
regndroppens avatar
Vilket land?
Citera
2012-12-05, 15:55
Medlem
Det måste vara riktigt otrevligt att få en färgdusch helt naken nere i tunnlarna där. Det bästa hade nog inte varit om polisen kom på besök och de var tvungna att fly - man smälter ju inte precis in bland andra folk med blå färg över sig och det kan inte vara speciellt nyttigt heller.

Det är folk från Bulgarien, det är i alla fall vad jag tror att jag läste eller hörde någonstans.

Ja, det hela känns rätt flummigt och det är nog tänkt att det skall ses så också men det är helt klart unikt. Lite för flummigt för min del även om omväxling förnöjer till en viss gräns.

Angående din skala - menar du du t.ex. från amatör till professionell, eller har jag missat något?
Citera
2012-12-05, 16:02
Medlem
"I just blue myself"

http://www.youtube.com/watch?v=BznwsT6r_tM
Citera
2012-12-05, 16:12
Medlem
crewmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonniz
Tjo! Jag vet att denna kanske egentligen borde ligga i random filmklipp-tråden, men detta är så stört att det kräver en egen tråd.

De springer in nakna till tågen, använder sig själva som stenciler med brännsläckare laddade med färg.

Här är filmen?

http://www.youtube.com/watch?v=_Crd_hVnE4c&sns=tw

Nå, förutom att förundras över denna.... handling, får vi väl ha lite diskussionsmaterial!

* Vilka är dessa snubbar? Jag såg den länkades från thegrifters, och dem är ju ganska fuckade, så inte omöjligt.

* Varför? Är detta graffiti dragen till sin spets och hade platsat i något flummigt konstprojekt (tänk nug) eller bara ett jävligt kul "prank"? Konst?

* På skalan från en whiteboardmarker till 600ml kråm, var ligger filmen? Eller jag menar biltemaburkar till elk och nikeairmax?

Edit; det verkar vara The Grifters som gjort den. Alltså EAK/LBC från bulgarien. Som för övrigt var på besök här i Skåne för ett tag sedan.

helt sjuka
Citera
2012-12-05, 16:19
Medlem
kaptentus avatar
Vafan det är ju brudar med i slutet
Citera
2012-12-05, 16:47
Medlem
Ostkroks avatar
Satan i gatan vad grymt!
Jag vill så gärna veta vad som försigår i huvudena på personal när de upptäcker vad som gjorts
Detta är helt klart konst i mina ögon, genialiskt!
Citera
2012-12-05, 17:18
Medlem
Say whaaat... klippet är borttaget pga sexuellt innehåll...

Ladda upp det någonstans?

http://www.speedyshare.com
Citera
2012-12-05, 17:36
Medlem
jag skulle också vilja see :P HAHA
Citera
2012-12-05, 19:21
Medlem
PeaceLifes avatar
Filmen är borta
Citera
2012-12-05, 19:37
Medlem
parkråttas avatar
Ingen som tankade ner klippet medan det låg uppe?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in