2012-12-04, 18:56
Medlem
RancorFeeders avatar
Kommande komedi med Charlie Sheen, Bill Murray och Jason Schwartzman, m.fl.

"In the 1970's, successful graphic designer and ladies man (Sheen), is dumped by his girlfriend and it throws his life into a tailspin. He doesn’t know whether he loves her or hates her or wants her back or never wants to see her again. He starts to suffer from nightmares, fever dreams of past relationships and hits rock bottom as he tries to recover from the recent breakup and tries to turn his life around."

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=OWijct7LzAE

Produktionen känns väldigt "Wes Anderson". Jag hatar Wes Anderson, och den vidriga mys-humorn som hans filmer dryper av. Trailern är totalt genomusel, och jag antar att filmen också kommer att vara just det. Vad tror ni?
Senast redigerad av RancorFeeder 2012-12-04 kl. 19:24.
Citera
2012-12-04, 19:49
Medlem
ZhongNanHais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Kommande komedi med Charlie Sheen, Bill Murray och Jason Schwartzman, m.fl.

"In the 1970's, successful graphic designer and ladies man (Sheen), is dumped by his girlfriend and it throws his life into a tailspin. He doesn’t know whether he loves her or hates her or wants her back or never wants to see her again. He starts to suffer from nightmares, fever dreams of past relationships and hits rock bottom as he tries to recover from the recent breakup and tries to turn his life around."

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=OWijct7LzAE

Produktionen känns väldigt "Wes Anderson". Jag hatar Wes Anderson, och den vidriga mys-humorn som hans filmer dryper av. Trailern är totalt genomusel, och jag antar att filmen också kommer att vara just det. Vad tror ni?

tror ändå kombinationen murray och sheen är väldigt stark! jag personligen gillar båda och jag kan tänka mig att dom går bra ihop
Citera
2012-12-05, 20:53
Medlem
Kerringracks avatar
Det gör mig ledsen att en av mina största barndomshjältar fortsätter att jobba med Wes Anderson och hans underliga vänner. Trailern är förfärlig.
Citera
2012-12-05, 22:24
Medlem
Verkar ju flippad sjukt och ja förvirrande.. men Sheen och murray är ju med så varför inte?
Citera
2012-12-05, 22:26
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kerringrack
Det gör mig ledsen att en av mina största barndomshjältar fortsätter att jobba med Wes Anderson och hans underliga vänner. Trailern är förfärlig.

Charlie Sheen växte jag själv upp med och gillar fortfarande det mesta som han medverkade i under åttio och nittiotalet, men med 2½ Men och all annan skit som han gjort på tvåtusentalet är frukansvärt uselt och vedervärdigt. Håller även med dig att Bill Murray verkligen nått botten i och med Wes Anderson som jag verkligen inte står ut med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in