Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Jag missförstod dig nog lite. Verkar ju vara något bananas med ditt catalyst, har du provat köra med driver cleaner eller liknande program när du installerat om drivrutinerna? Annars aktiverar man "avancerade inställningar/användare" på inställningar i övre högre hörnet har jag för mig.
Det kanske kan ha att göra med .Net Framework? Då bör ju dock programmet inte ha startat samt notifierat dig om att det saknades eller behövde uppdateras.
Du gör nog det lättast för dig om du bara kör med AMD overdrive

Avinstallerade drivrutinerna, startade om datorn i felsäkert läge och körde Driver Sweeper, startade om igen och installerade drivrutinerna + CCC på nytt. Utan framgång.
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Installera senaste versionen av catalyst? har 12.10 och kommer in i prestanda utan strul.
Är det inte den senaste versionen, 12.10? Laddade ner drivrutinspaketet från deras egna hemsida, och har sökt efter uppdateringar manuellt flertal gånger. Den har heller inte notifierat mig för några uppdateringar.
Det skumma är väl att Overdrive-funktionen fungerade till en början, för endast några dagar sedan (minns inte riktigt när). Det är nu den plötsligt har slutat fungera.