Citat:
Ursprungligen postat av
jokerstyle
Mjo visst r de s att man tycker att olika tjejer r olika snygga.
Men dremot r det synd att killar/mnn fortfarande rankar tjejer i efter skalor i dagslget.
Man ska dremot ge en tjej en chans, visst det finns tjejer som inte ser s bra ut men om man ger den en chans s kan ens syn frndras bara genom de.
Det gr kvinnor och tjejer ocks, fan lever du i fr bubbla. En mans eller kvinnas 10a r inte en annans.
Inte som att vi mn har ngon unison hemlig lista vi loggar in p med bank-id dr alla rankas, jvla neo-feminister.
"man ska" haha, ge dig.
Du r inte r jag. Du har fritt fram att ge fula snubbar/tjejer en chans om du nu tycker det r rtt och kan tnka dig ha en relation med ngon du cklas av utseendemssigt och bara gr p personlighet, det r isfall din lggning och den delar du med ex antal mnniskor som funkar s och du har fritt fram att knyta dina band till dom.
Jag tycker inte att dom jag tycker r fula r attraktiva fr en relation oavsett vad dom har fr personlighet.
Det handlar om personliga preferenser, sluta pracka p folk snt skit.
D borde vl bgar ge tjejer en chans ocks eller och lbbor borde ge mn en chans, om nu personligheten vger s tungt. Eller ?
Otroligt hyckleri att sitta och propagera ver hur folk SKA fungerar i sitt privatliv.
Vi r inte likadana, din syn kanske kan frndras. Inte min.