• 2
  • 3
2022-11-18, 07:38
Medlem
Vad man n tycker s varar inget...ser bekanta nu som r ldre ansgs snygga runt 20 rsldern...finns inga likheter kvar alls...kraftig vervikt r dominerande...solande har frstrt mnga.
Citera
2022-11-18, 07:57
Medlem
ost-e-knarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zukunfter
Det roliga r att de dr tv har jag aldrig hrt talas om Jag gr saker rtt tror jag, nr det gller konsumtion av svensk massmedia.

Det kan eventuellt bero p att _ngon_ grvde fram en tio r gammal trd fr att han sett en kvinna kliva av ett tg, gamla referenser helt enkelt.
Citera
2022-11-18, 08:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ost-e-knark
Det kan eventuellt bero p att _ngon_ grvde fram en tio r gammal trd fr att han sett en kvinna kliva av ett tg, gamla referenser helt enkelt.

Trampar jag p m t? Det r ju inget fel p gamla trdar.
Citera
2022-11-18, 08:57
Medlem
ost-e-knarks avatar
Citat:
Trampar jag p m t? Det r ju inget fel p gamla trdar.

Nej, nu nr jag r vaken s inser jag att du inte citerade ngon 2012 utan ifrn 2022, varsgod att fortstta diskutera kvinnors utseende.

Personligen s r hret en viktig faktor, en tantfrisyr eller ngon annan kort frisyr r inget jag fredrar utseendemssigt.
Citera
2022-12-02, 01:26
Medlem
prutt-o-koms avatar
Citat:
Nsor kan vara fula p olika stt men kvinnan kan kompensera med vackert hr eller att vara fin till sttet, s att man vill stta p'na flera gnger iallafall.

Stora runda pigga gon som signalerar "jag vill knulla dig" r fint det.

Nej absolut inte, ingen hackspett fr min del.
Smaksak sklart. Men nsan r kanske det viktigaste i ett ansikte enligt mig.
Citera
2022-12-02, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokerstyle
Mjo visst r de s att man tycker att olika tjejer r olika snygga.

Men dremot r det synd att killar/mnn fortfarande rankar tjejer i efter skalor i dagslget.
Man ska dremot ge en tjej en chans, visst det finns tjejer som inte ser s bra ut men om man ger den en chans s kan ens syn frndras bara genom de.

Det gr kvinnor och tjejer ocks, fan lever du i fr bubbla. En mans eller kvinnas 10a r inte en annans.
Inte som att vi mn har ngon unison hemlig lista vi loggar in p med bank-id dr alla rankas, jvla neo-feminister.

"man ska" haha, ge dig.

Du r inte r jag. Du har fritt fram att ge fula snubbar/tjejer en chans om du nu tycker det r rtt och kan tnka dig ha en relation med ngon du cklas av utseendemssigt och bara gr p personlighet, det r isfall din lggning och den delar du med ex antal mnniskor som funkar s och du har fritt fram att knyta dina band till dom.

Jag tycker inte att dom jag tycker r fula r attraktiva fr en relation oavsett vad dom har fr personlighet.
Det handlar om personliga preferenser, sluta pracka p folk snt skit.

D borde vl bgar ge tjejer en chans ocks eller och lbbor borde ge mn en chans, om nu personligheten vger s tungt. Eller ?
Otroligt hyckleri att sitta och propagera ver hur folk SKA fungerar i sitt privatliv.

Vi r inte likadana, din syn kanske kan frndras. Inte min.
Senast redigerad av glennglock 2022-12-02 kl. 07:50.
Citera
2022-12-02, 12:44
Medlem
Hovslttsmannens avatar
Eftersom jag r hetero, s kan jag bara yttra mig om kvinnor.

Fr det frsta s handlar det inte alls s mycket om utseende som man tror. Tjejer med sur och bitter uppsyn blir nstan automatiskt fula och sexuellt ointressanta.

Men det finns ngra drag som jag helt enkelt tycker r fula, nmligen brett fyrkantigt ansikte, pytteliten nsa, liten mun och gon som sitter lngt isr - typ ett fisk-likt utseende.
Vad gller kropp s r det nog bara en sak - tjejer som r bredare ver midjan n ver rven.

Men till och med en tjej med det utseendet kan kompensera med humor och personlighet. En tjej som p riktigt r intresserad av dig, av sex och av vrlden hon lever i, blir oftast attraktiv.
Citera
2022-12-02, 14:16
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Stora hnder och stora ftter sabbar fan vilken snygg kvinna som helst med, s extremt oattraktivt.
Citera
2022-12-02, 14:31
Medlem
Hovslttsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ost-e-knark
Personligen s r hret en viktig faktor, en tantfrisyr eller ngon annan kort frisyr r inget jag fredrar utseendemssigt.

Det lter ju hemskt ytligt, men under hela mitt femtioriga liv har jag trffat en enda korthrig tjej som jag skulle kunna tnkt mig att ligga med.
Har knt korthriga kvinnor, som blivit attraktiva p tv mnader sedan de ltit hret vxa ut. Det borde liksom inte hnga p ngot s ytligt, men det gr det.
Citera
2022-12-02, 17:14
Medlem
DrWangs avatar
Fr mig r en vacker kvinna en genuin mnniska, vnlig, trevlig och med tillrcklig intellekt fr att jag ska bli utmanad. Givetvis behver hon inte ha blivit pkrd av en lastbil d det fysiska spelar roll, om n mindre n vad jag tror skulle klassas som "normalt". Att vara kta, det gr definitivt en mnniska vackrare p ngot stt.

En ful kvinna dremot tycker jag att man stter p oftare, en sjlvupptagen mnniska som tror hon r guds gva till allt och alla. En som inte ger en intellektuell stimulans, bde beter sig och fr sig som en feminist/miljpartist. Hon kan se ut som en 11/10 men det spelar ingen som helst roll. Jag har dragit fr mig att banka p bimbos just fr att jag hellre tar en dejt med Lena Handn n att stta kuken i ngot s jvligt som en bimbo.

Fr att generalisera lite, "ldre" =oftast runt 30+ kvinnor har mer av the "it" factor n yngre. Att behlla sin sensualitet och femininitet med allt vad det innebr, det r trvrt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in