2012-12-03, 16:59
Medlem
Arasalls avatar
Ja - jag är medveten om att flashback.org och flashback.se inte är samma sak. Det VAR en smula störigt med ett svart länkfält, men det är ju väck.

Det som dock är ÄNNU mer störigt är när det skrivs fel både i länktext och i själva artikeln, det drar ner intrycket av FB ganska rejält. Jag syftar alltså på stav- och skrivfel. Jag ser gärna lite mer omsorg i rubrikskrivandet, eftersom man måste sitta och glo på felet i kanske ett dygn så blir det ordentligt irriterande.
Citera
2012-12-03, 17:02
Medlem
TheGamers avatar
Tänkte du på rubriken: "Danska bok om Sverige stoppas i Sverige" ?
Citera
2012-12-03, 17:15
Medlem
Arasalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Tänkte du på rubriken: "Danska bok om Sverige stoppas i Sverige" ?

Korrekt. Och själva artikeln är likadan, fast fler fel. Tråkigt ...
Citera
2012-12-03, 17:18
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arasall
Korrekt. Och själva artikeln är likadan, fast fler fel. Tråkigt ...
Fast menyn matar ju bara rubriker från flashback.se och som du säger finns det inget direkt samband mellan sidorna längre. Egentligen borde du vända dig till flashback.se istället för .org.
Citera
2012-12-03, 18:26
Medlem
Arasalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Fast menyn matar ju bara rubriker från flashback.se och som du säger finns det inget direkt samband mellan sidorna längre. Egentligen borde du vända dig till flashback.se istället för .org.

I och för sig, men man har valt flashback.se som nyhetsfeed och bör ställa krav på kvaliteten, tycker du inte? Jag är petig, det vet jag, men användare som stavar som krattor kan jag i mångt och mycket välja bort, men inte detta.
Citera
2012-12-03, 19:50
Medlem
Joomlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arasall
I och för sig, men man har valt flashback.se som nyhetsfeed och bör ställa krav på kvaliteten, tycker du inte? Jag är petig, det vet jag, men användare som stavar som krattor kan jag i mångt och mycket välja bort, men inte detta.
Man får väl skilja på kvalitet på artiklarna och kvalitet på stavningen. Nu rör det sig mest sannolikt om ett stavfel och inte något som i mina ögon alls sänker någon kvalitet.

Du behöver ju inte läsa artiklarna om du tycker de är dåliga.
Citera
2012-12-03, 20:01
Medlem
b0gfettos avatar
Jag har tagit upp det så det fixar sig när tid finns.
Citera
2012-12-04, 08:37
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joomla
Vi har meddelat flashback.se och det är korrigerat.

admin4
Citera
2012-12-04, 10:24
Medlem
Arasalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Vi har meddelat flashback.se och det är korrigerat.

admin4

Det var det första jag såg i morse, och jag blev glader choklader. Man tackar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in