• 1
  • 2
2005-04-21, 05:48
Medlem
  • Lova varandra att inte skicka SMS. Där brukar det fucka sig på en gång.
  • Om ni ringer varandra och det råkar vara vid fel tidpunkt så ha en "hemlig" mening som gör att den andre fattar, och säger att man ringt fel nummer eller nåt.
  • Att träffas på "övertid på jobbet" är för riskfyllt. Försök då hellre gå tidigare samma dag.
  • Stäng inte av mobilen. Då finns det risk att partnern (om det är den nojjiga personen) börjar ta sig dit du borde vara eller dit du sagt att du ska vara. Om du sen inte är där blir det liiiiite jobbigt att komma ut ur återvänds-gränden. Om du däremot ser att partnern ringt hinner du hitta på nåt att säga när du ringer upp och på så viss vet du hur mycket tid det är kvar att knulla, beroende på hur partnern låter på rösten.
Och erkänn aldrig. Partnern kommer ALDRIG köpa att "det betydde inget". Då har du träffat fel person. Men är du nära att bli påkommen så är ett par månaders uppehåll ett måste.

Lycka till!
Citera
2005-04-21, 08:11
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Japp som frågeställningen lyder,ni som har varit otrogna hur har ni dolt era handlingar?.Och hade ni dåligt samvete efteråt?.

Försökt vara precis som vanligt och tom möjligen något lite mer kärleksfull än tidigare. Låtit bli att berätta för någon överhuvudtaget. Eftersom jag i princip bara varit det med människor jag känner så har det alltid varit lätt att komma på en förklaring ifall vi har träffats och någon sett oss, vilket jag vanligtvis brukade berätta självmant.

Som alla andra lögner: ljug bara om de detaljerna du måste ljuga om och berätta sanningen om allt annat så funkar det bättre; mindre risk du försäger dig och avslöjar lögnen och mindre risk att den upptäcks på annat sätt eftersom lögnen blir en enda: Du hade sex med någon du inte borde haft det med.

Jag har haft väldigt dåligt samvete de gångerna jag varit i en relation som fungerat bra och jag inte förstått eller sett någon anledning till min otrohet.
Citera
2005-04-21, 09:07
Medlem
Säkre Sammys avatar
Hur ska man åka fast? De som blir avslöjade har oftast avslöjat sig själva!
Citera
2005-04-21, 09:20
Medlem
Kassandras avatar
Herregud, orkar man verkligen leva under sådana förhållanden att man tvingas ljuga om vad man gör? Är det inte bättre då att vara singel och strula runt med den man vill? Varför göra någon ledsen, oavsett om vederbörande är medveten om det eller inte. Kan man älska någon och ligga med någonannan samtidigt? Jag gillar inte sånt alls...
Citera
2005-04-21, 12:47
Medlem
Capones avatar
Bästa sättet att undvika upptäckt är att vara otrogen med någon som också redan är i ett förhållande. Då kommer han/hon att vara lika mån som du om att det inte upptäcks.
Citera
2005-04-21, 13:02
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Bästa sättet att undvika upptäckt är att vara otrogen med någon som också redan är i ett förhållande. Då kommer han/hon att vara lika mån som du om att det inte upptäcks.
UNder förutsättningen att den personen inet vill lämna förhållandet. Många använder sig av otrohet för att visa att de vill gå vidare. Man tar då ett steg som aldrig kan bli ogort och det är legetimt för personen att bara dra direkt.
Citera
2005-04-21, 14:24
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror einar
Japp som frågeställningen lyder,ni som har varit otrogna hur har ni dolt era handlingar?.Och hade ni dåligt samvete efteråt?.

Att göra det med någon som bor i en annan stad kan vara bra början. Då finns det ingen risk att ni råkar träffas i stan när du är ute och shoppar med din flickvän. Och inga svartsjukedrama heller (Jag pratar om one night stands).

Jag skulle tro att det är mindre sannolikt att man träffar någon i en annan stad, så länge du inte åker till samma stad ganska ofta.

Det kan fungera bra om man har en stor anledning att åka till viss stad ofta, arbetsgivaren har ett branchkontor i en annan stad och då är det helt naturligt att man måste pendla ibland...

/Cody
Citera
2005-04-21, 14:29
Medlem
Djävulens avatar
Finns otrohet? Vi det ögonblick som du sällskapar med en annan då sällskapar du med en annan. Om du sedan lirar med den som du tidgare hade, ja då är du ju med den gamla bruttan igen då. What`s the problem?
Citera
2005-04-21, 14:35
Medlem
Låt inte partnern ge dig en mobil och sköta räkningarna, finns tjänster(tex Europolitan) där spårning/positionering finns som extraval. (tror man kan följa mobilen på en karta i datorn då när man känner för det då)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in