2012-12-10, 13:33
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eyedol
Och exakt samma tankegånger återfinns i arabvärlden där t.ex "Flickan har blivit våldtagen och ska således dö". Samma tankegång, samma princip. Det enda som skiljer är vad du anser vara omoraliskt och vad de i arabvärlden anser vara omoraliskt.

Jag står bara för min åsikt. Eftersom det blir lite för offtopic får du gärna skicka ett PM och förklara varför det gör mig till en feg och liten fitta.

Jag resonerar som en person som vill bevara demokrati och rättsväsendet. Islam väller in i vårt land och sakta dras vi ner i den odemokratiska, kvinnoförtryckande (m.m) skitreligionen. Det hjälper inte att sånna som ni uppmanar till misshandel i sann islamsk anda
Hur tänker du nu? "Barnet" i båda länderna är ju oavsett offret, den utsatta. Enligt "deras" tankegångar så måste den lilla flickan då ha gjort något fel som fått förövaren upphetsad. Säg då att det var en liten pojke istället som blivit våldtagen, enligt deras tankegångar, vem är det då som får skulden?
Citera
2012-12-10, 14:49
Medlem
Psycho-Killers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawgzihk
Stympning av kriminella leder aldrig till önskad effekt. Psykvård och rehabilitering är, enligt i princip all forskning gjord på ämnet, ett mycket bättre sätt att förhindra återfall. Ilska borde inte prägla rättssystemet, det borde faktisk forskning. Om han blir kastrerad kommer han bli rejält förbannad, kanske till och med galen. Det kommer knappast vara gynnsamt för någon.

Kemisk kastrering fungerar utmärkt på personer som dessa.
Inte som straff, utan förebyggande.
Citera
2012-12-10, 16:05
Medlem
asdasd12s avatar
Namnet på GM M*hammed Kar*m
Citera
2012-12-10, 21:43
Medlem
Sentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdasd12
Namnet på GM M*hammed Kar*m

Du menar offrets storebror?

GM i min värld är
Citat:
Ursprungligen postat av www.realisten.se
63-årige Sten Pedro Persson

---
edit: Visst, topic är själva misshandeln. Men man förstår vad jag menar och ville bara kolla så att det stämde....
Senast redigerad av Sentry 2012-12-10 kl. 21:46.
Citera
2012-12-13, 18:03
Medlem
Insamlingen är slutförd. Det verkar som att människor verkligen valt att öppna så väl sina hjärtan som sina munnar som sina plånböcker den här gången:

http://www.realisten.se/2012/12/13/i...tman-slutford/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in