2012-12-01, 00:56
Medlem
zaaph1s avatar
Jag skulle kunna tänka mig nåt underforum som handlar om droger på Rave/festivaler/Spelningar.
Att Ecstasy/MDMA eller Amfetamin har en enorm kraft inom EDM scenen har nog ingen undgått, ser väldigt mycket trådar som t.ex. "Hur mycket MDMA ska jag ta på Qlimax", "Vad ska jag ta på SHM i helgen?" eller den klassiska "Fungerar det att festa på (Insert random drug)?"
Jag hänger till största delen i "Festivaler och Spelningar" forat och där tycker jag många trådar spårar ur helt till att enbart handla om vilka droger som ska intas och vilka man borde blanda och när man borde ta det och bla bla, vet att det kan bli jävligt drygt för dom som bara vill diskutera festivalen och musiken när knarkarna (mig inräknat) kommer och maler på om hur man ska starta med affe eller koks innan MDMAt eller hur försäljningen ser ut. Ja ni fattar.

Nått underforum där man kan starta trådar som "MDMA på Emmaboda" eller "Vilken drog blir bäst på SHM?"
Eller bara allmänt disskusionstrådar som kan handla om vilken drog som passar bäst på olika tillställningar.

Häng mig om jag har fel men skulle vara trevligt att diskutera allt knark i egna trådar, men kanske hör till här på flashback
Citera
2012-12-01, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1

Tror nog att det skulle passa bättre inom ett gemensamt subforum för drogkultur som diskuterades tidigare.

Ska försöka hitta tråd.
Citera
2012-12-01, 16:52
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Tror nog att det skulle passa bättre inom ett gemensamt subforum för drogkultur som diskuterades tidigare.

Ska försöka hitta tråd.
Va den tråden som gav mig idén, men det är sant mod kan slänga in den här tråden där istället. Ett stort drogkulturforum skulle nog vara riktigt bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in