Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-01-23, 20:25
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Om du är så intresserad av vilka som gått ut med sin identitet, så får du skriva upp det själv. I övrigt så finns det en rad trådar i Laidback där folk presenterar och postar bilder på sig själva.
Här försöker jag ha en seriös diskussion. Och så drar du fram en lam och maläten halmgubbe? Det här handlar inte om mig, altruisten. Jag talar om något som skulle vara till gagn för alla.
Citera
2013-01-24, 16:36
Medlem
Germanias avatar
att man inte döljer sin identitet innebär inte nödvändigtvis att man vill skylta med den med jättelika reklambanners (i praktiken).
Citera
2013-01-24, 16:45
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det blir ju dessutom extra fiffigt om man skapar ett användarnamn, outar "sig", men i själva verket är det ens ovän man lägger ut bild på och info om. Sedan är det bara att börja posta skit för att misskreditera honom/henne.
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2013-01-24 kl. 17:28.
Citera
2013-01-24, 21:54
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Här försöker jag ha en seriös diskussion. Och så drar du fram en lam och maläten halmgubbe? Det här handlar inte om mig, altruisten. Jag talar om något som skulle vara till gagn för alla.
Alltså, du vill ha en officiell lista, då kan jag tala om för dig att ett sådan lista inte kommer att skapas. Det kräver en kontrollfunktion som är omöjlig att införa och aldrig kommer att bli 100% säker. Dessutom är det bortkastad tid, tid som kan användas till bättre saker vad forumet anbelangar.

Vill du veta vem som är vem så uppmanar jag dig att titta i Laidback. Där kan folk presentera sig, helt på eget bevåg.
Citera
2013-01-26, 17:05
Medlem
Harald.Guldhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Alltså, du vill ha en officiell lista, då kan jag tala om för dig att ett sådan lista inte kommer att skapas. Det kräver en kontrollfunktion som är omöjlig att införa och aldrig kommer att bli 100% säker. Dessutom är det bortkastad tid, tid som kan användas till bättre saker vad forumet anbelangar.

Vill du veta vem som är vem så uppmanar jag dig att titta i Laidback. Där kan folk presentera sig, helt på eget bevåg.
Jag har ändrat mig. Jag menar inte att moderatorer ska verifiera användare. Och vad gäller Laidback så har ju inte alla användare tillgång till det. Speciellt har nyregistrerade användare det inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in