2012-11-29, 13:55
Medlem
OppetSinnes avatar
Idag läste jag en artikel på aftonbladet om hur industrin gör förpackningar i plast som blir svårare och svårare att öppna, och att många skär sig på de hårda kanterna http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15852889.ab
Sen har man ju läst mycket om olika gifter i plaster, och matförpackningar på sistonde också – kan det finnas ett samband här? Kanske att de gör svåröppnade giftiga förpackningar för att vi SKA skära oss - och få i oss massa gifter! Tänk om det är gifter som gör oss tröga och trötta så vi inte ifrågasätter världsordningen och bankerna? Känns logiskt att de vill passifiera oss så vi blir ännu mer som lydig boskap!
Citera
2012-11-29, 14:27
Medlem
Jooncs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OppetSinne
Idag läste jag en artikel på aftonbladet om hur industrin gör förpackningar i plast som blir svårare och svårare att öppna, och att många skär sig på de hårda kanterna http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15852889.ab
Sen har man ju läst mycket om olika gifter i plaster, och matförpackningar på sistonde också – kan det finnas ett samband här? Kanske att de gör svåröppnade giftiga förpackningar för att vi SKA skära oss - och få i oss massa gifter! Tänk om det är gifter som gör oss tröga och trötta så vi inte ifrågasätter världsordningen och bankerna? Känns logiskt att de vill passifiera oss så vi blir ännu mer som lydig boskap!
Sjukt logiskt, fan vad skarpsynt du är! Jag rekommenderar att du plockar bort ditt inlägg så fort som möjligt innan illuminati knackar på dörren och för bort dig!
Citera
2012-11-29, 17:23
Medlem
OppetSinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joonc
Sjukt logiskt, fan vad skarpsynt du är! Jag rekommenderar att du plockar bort ditt inlägg så fort som möjligt innan illuminati knackar på dörren och för bort dig!

Tror du verkligen det?
Citera
2012-11-29, 17:29
Medlem
Litenklens avatar
Citat:
Tror du verkligen det?

Ja, vad jag läst är ftalater en av illuminatis största inkomstkällor....
Du är rökt.
Citera
2012-11-29, 17:40
Medlem
OppetSinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenklen
Ja, vad jag läst är ftalater en av illuminatis största inkomstkällor....
Du är rökt.
Starta en egen tråd om du bara vill tramsa
Citera
2012-11-29, 17:42
Medlem
Litenklens avatar
Citat:
Starta en egen tråd om du bara vill tramsa

Tramsa?
Du vet inte ens vad: ftalater är eller?
Citera
2012-11-29, 17:46
Medlem
OppetSinnes avatar
Citat:
Tramsa?
Du vet inte ens vad: ftalater är eller?
Det är sånt som gör plast mjukt, knappast nåt man blir rik på!
Citera
2012-11-29, 17:50
Medlem
Litenklens avatar
Citat:
Det är sånt som gör plast mjukt, knappast nåt man blir rik på!

Fundera bara en liten stund på hur många ton plastförpackningar som används dagligen...
Sen om man har monopol på ftalater så blir det många sköna miljarder om man ser det på en global skala.
Citera
2012-11-29, 17:57
Medlem
OppetSinnes avatar
Citat:
Fundera bara en liten stund på hur många ton plastförpackningar som används dagligen...
Sen om man har monopol på ftalater så blir det många sköna miljarder om man ser det på en global skala.

Ja du kanske har en poäng, har aldrig tänkt på att de skulle göra nåt för pengar bara, de äger ju redan nästan alla banker och pengar så det känns lite långsökt.
Citera
2012-11-29, 21:04
Medlem

Mycket vill ha mer.
Citera
2012-11-30, 13:47
Medlem
novus.s avatar
Sluta vara sarkastiska mot trådskaparen, bara för att ni har kommit till en punkt där ni tror att ni inte kan ta reda på mer om illuminati och dylikt (och är tragiskt deprimerade på grund av det), så behöver ni inte förstöra trådskaparens glöd.
Citera
2012-11-30, 14:03
Medlem
novus.s avatar
Men ja, t.ex. Bisfenol A är ju ett välkänt gift som finns i plastförpackningar, och ofta finns det ju också flour i vattnet som hälls ner i dessa plastflaskor. Även aluminiumburkar är ju ohälsosamma, jag tror inte att de nivåerna aluminium som man får i sig av dessa kan vara speciellt bra för hälsan. Så jag tror absolut att trådskaparen är något på spåren...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in