Det verkar som att Cat-house och Cassiopeiastars i köpenhamn har samma ägare. Flickorna som jobbar på Cass är också på Cathouse. Jag har varit stammis på Cass i många år och har i princip hunnit besöka alla flickor på Cass och kan dela med mig av mina favoriter.
Lara och Vanessa skulle jag placera någonstans i mitten av listan, inga höjdare alltså.
Lara har fina bröst men är sliten, hon har varit med länge helt enkelt, ganska slapp i missen. Dessutom ljuger hon om sin ålder som enligt Cass hemsida är 26. Hennes kropp är inte alls i den form som bilderna antyder. Fettet på hennes mage gör att den slaknar direkt, några pass på gymmet skulle inte skada för hennes del. Man märker på hennes attityd att hon är trött på sitt jobb, dessutom så kysser hon inte, vilket är ett stort minus enligt mig.
Vanessa har jag besökt ett antal gånger, och ångrat mig varje gång. Jag vill få det till att hon har någon slags psykisk störning, det känns i allafall som det när man försöker samtala med henne. Hursomhelst, hon knullar väl hyffsat, hon brukar inleda med sin "reversed cowgirl-grej" som är ganska unik för just henne kan man säga, vilket också är bra för då slipper man se hennes ansikte som är fruktansvärt avtändande, speciellt när hon ler sitt falska öststatsleende (hade det inte varit för att hon kan snacka Italienska så hade jag gissat Rumänien direkt). Hon kysser inte heller, vilket för min del inte spelar någon roll då jag ändå inte hade velat haft munkontakt med henne. Min erfarenhet är att hon inte blir våt så lätt, sist jag knullade henne var hon så torr att när jag ökade på hastigheten fick hon rejält ont och var tvungen att smeta på med glid.
Men nu till det viktiga. Vill ni ha riktigt med valuta för pengarna så rekommenderar jag mina favoriter från Cass,
Nikoline, Malou och Sofia.
Nikoline kysser som en dröm och kan röra mig på ett sätt så att min själ sätts i brand. Vilka stunder vi har haft tillsammans. Hon är ganska tight, har ett väldigt vackert ansikte och hennes leende gör att man bara vill försvinna från planeten, vilket jag också gör när jag är med henne, inga pengar i världen spelar någon roll. Hon har ganska små bröst (A-skål), men det spelar ingen roll, allting annat kompenserar. Hon är en riktig stjärna. Hennes rumpa har fin form och är lagom stor. Hennes ålder stämmer definitivt.
Malou är något av en vilde, hon har en stark passion för sex som bara vill ut helt enkelt. Stora välformade bröst (D-skål) och ett behagligt ansikte att titta på. Kysser också riktigt bra, bra tungkoordination. Missen är väl normaltight kan man säga. Även fast hon har varit med ett tag så verkar hon aldrig tröttna

Hon blir våt fort.
Sofia kan också starkt rekommenderas.
Cat är också en av mina favoriter på Cass men hon fanns bara att besöka på Cat-house ett tag i början. Nu är hon enbart på Cass, definitivt värt en resa till Köpenhamn för att besöka henne. Troligtvis är hon den jag besöker mest nuförtiden, hon började i sommras och jag gillar att prova nya...
För övrigt kan nämnas att både Cassiopeiastars och Cat-house håller en utomordentligt hög standard, enligt mig är Cass köpenhamns bästa ställe för besök som dessa...
Hoppas att detta hjälpte lite i er jakt på ett bra sexliv och kärlek. Jag är själv 20 år och kan erkänna att närheten till Danmark är det bästa som har hänt mig. Är så fruktansvärt förbannad på Sveriges menlösa attityd gentemot prostitution.