Man håller undan håret hårt och bestämt. Och sen när det är dags att komma och hon är en duktig tjej och suger i sig kärlekssåsen så kliar man och smeker hennes hår lite lätt. Det är för att hon är värd det!
självklart gör man det. man vill ju liksom se sitt köttiga svärd i hennes lilla mun. dessutom vill jag se ögonen på det när det får tillåtelse att suga mig. sjukt hett
Det är för att jag älskar att se när tårarna rinner längst med hennes kinder och slem i mängder som rinner längst med hakan när hon tar hela min stora kuk i munnen. Med hela menar jag verkligen hela kuken!
Min tjej har sådär halvkort hår som inte går att sätta upp till någon reda men för långt för att det ska hålla sig själv på plats. När hon böjer sig fram ser hon ut som en afghanhund! Irriterande för ändarna kommer rakt in i munnen. Jag är så klart en gentleman och håller undan så gott det går.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!