2005-04-19, 15:01
Medlem
Tjaa..

Jag gjorde Engelska A provet idag och passade på att fota det. Nu vill ju jag såklart lägga upp det på flashback eller liknande. Men är det ok? liksom det är ju sekretessbelagt till 2015..
Citera
2005-04-19, 15:03
Medlem
Ghazis avatar
Lägg upp det och se vad som händer
Citera
2005-04-19, 15:05
Medlem
Veyrons avatar
Lite sent eftersom alla redan har gjort det
Citera
2005-04-19, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veyron
Lite sent eftersom alla redan har gjort det

hehe joo sant. Men ändå intressant!
Citera
2005-04-19, 15:09
Medlem
Götheborg.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baracuttran
hehe joo sant. Men ändå intressant!
Nej, varför skulle det vara intressant om folk nu redan har gjort det?
Citera
2005-04-19, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Götheborg.
Nej, varför skulle det vara intressant om folk nu redan har gjort det?

Jo för det har hänt (under min skoltid) att pågrund av att det gällande provet har läckt ut så har skolor lokalt valt ett gammalt prov. Har man tur nästa år väljer kanske skolan just detta prov.
Men visst, lite onödigt är det ju..
Citera
2005-04-19, 15:32
Medlem
Byggare_buses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baracuttran
Tjaa..

Jag gjorde Engelska A provet idag och passade på att fota det. Nu vill ju jag såklart lägga upp det på flashback eller liknande. Men är det ok? liksom det är ju sekretessbelagt till 2015..

Fan ska man med det till??? Använder man samma prov till Engelska A på alla skolor eller vad är vitsen???
Citera
2005-04-19, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggare_buse
Fan ska man med det till??? Använder man samma prov till Engelska A på alla skolor eller vad är vitsen???

Precis så är det. Det nationella prove tär just till för att få någon slags nationell standard. Det borde vara ett brott att publicera det, men hey, det är Flashback här ska man publicera sådant
Citera
2005-04-19, 15:39
Medlem
linuxs avatar
Får och får, får är snälla djur Bara och lägga upp om du vill, vad som händer sedan kan ingen veta. Förhoppningsvis får nån nytta av provet.
Citera
2005-04-19, 15:48
Medlem
Byggare_buses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroteknikern
Precis så är det. Det nationella prove tär just till för att få någon slags nationell standard. Det borde vara ett brott att publicera det, men hey, det är Flashback här ska man publicera sådant

Men, om det är ett nationelt prov, gör inte hela sverige det på en gång då? isf har det är det till ingen nytta.
Citera
2005-04-19, 17:03
Medlem
Tippzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggare_buse
Men, om det är ett nationelt prov, gör inte hela sverige det på en gång då? isf har det är det till ingen nytta.

Om man e sjuk kan man ju få göra det en annan dag om man har tur, då kan det ju vara kul att få tag i en kopia innan...

Om det är någon som har engelska B provet som är nästa tisdag får de gärna lägga upp det
Citera
2005-04-19, 18:18
Medlem
Götheborg.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippz
Om man e sjuk kan man ju få göra det en annan dag om man har tur, då kan det ju vara kul att få tag i en kopia innan...
Och du tror på fullt allvar att lärarna och skolverket ger samma prov till dem som har prov senare pga. sjukdom?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in